Arkadaşlar yeni motorum

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
65
hepinize iyi dileklerinizden dolayı çok çok teşekkürler:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun. kazasız belasız ve cezasız kullanman dilegiyle:cherry: :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
hayırlı uğurlu olsun

bugün genç bir arkadaşımada aynısından aldık ve eve ben getirdim

çok rahat ve güzel bir motor iki tekerinde düz bassın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun yolun da farında açık olsun
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
cross çulara yeni biri katıldı :p hayırlı osun arkadaşım. allah kazalardan korusun hepimizi....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok çok güzel hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler bende cok begenıyorum bu aletıde cesaret edemıyorum:mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dılegıyle...guzel secım ve cok sık bır motor..:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
36
Allah kaza bela vermesin iyi bir tercih yapmışsın bu araçla ilgili test sürüşleri mevcut internette. Tahminim degerlendirip almıssındır zaten. Güle güle bin.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hayırlı olsun da... Bu aralar açılan başlıkları güzelcene oku, ona göre dikkatli kullan. Allah kaza bela vermesin, hayırlısıyla eskitmek nasip etsin.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeş sağlıktan kullanasın inşl hayırlı olsn.:rendeer:
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
hayırlı olsun güle güle kullanman dileğiyle:rendeer:

ah cbr 125 ahhh:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst