- Katılım
- 23 Haz 2013
- Mesajlar
- 155
- Konu Yazar
- #1
motoru 0 aldım arkadaslar , şise ile 7 Tl lik benzın atıp benzınlıge gıttım 26 Tl de benzınlıkde attırdım suan 55km yol yaptım , fakat depo yedek de bu yedek kac lıtre alıyor yolda kalmayallım arkadaslar Swift 150 km de ne kadar ykıyor ya , korka korka bınıyorum nrmal depom 16 lıtre arkadaslar toplam
