Arkadaslar yedek depo ile ilgiili yardımcı olurmusunuz

Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
motoru 0 aldım arkadaslar , şise ile 7 Tl lik benzın atıp benzınlıge gıttım 26 Tl de benzınlıkde attırdım suan 55km yol yaptım , fakat depo yedek de bu yedek kac lıtre alıyor yolda kalmayallım arkadaslar Swift 150 km de ne kadar ykıyor ya , korka korka bınıyorum nrmal depom 16 lıtre arkadaslar toplam
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
101
valla usta aynı olay bendede var galiba depo çeyreğe kadar iniyo sonra azalacağına artıyo benimde motor yeni bende bişey anlamadım işten niye artıyo.
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
Hocam benım sorunum deponun kac lıtre oldugu ya , 33 tl lık benzın attırdım yedekden bıraaz yukarı cıktı sonra tekrar yedek dustu bu yedek kac lıtre benı kac km goturur toplam 33 tl attım suan 55km yol yaptım daha ne kadar yol yaparım
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
Hocam bılıyorumda yedek depo ne kadar , yanı yedek benı kac km goturur
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
hocam yedek depo çoğu motorda 1 2 lt arasıdır.
madem musluk yedek konumda çevir normal konuma motor teklemeye başladığı benzin bittiğini anladığın zaman çevir yedeğe böylece yolda kalmamış olursun.en yakın yerden git benzinini al...bunlardan hiçbirini yapamam dersen kapağı aç motru bi çalkala tahmin et beyin cimlastiği :) 33 tl 5 tl desen 6.5 lt benzin ile 150cc motor 150 200 km gider diye tahmin ediyorum...
yada yolda kala kala öğreneceksin...

---------- Post added at 10:35 ---------- Previous post was at 10:28 ----------

deponun altında benzinin geçmesi için musluk var var o musluk ta ON OF vede RES yazar genelde sadece on off varsa yedek depon yok demektir.
Normal zamanlarda on konumuna çevir musluğu benzin bittiği zaman res e al.benzin aldıktan sonra gene on a al böylece yolda kalmamış olursun...
musluğuda deponun altında direk bağlıdır veya çıkan hortumu takip et illaki bir yere giriyordur :)
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
hocam allah razı olsun , hocam benım anlamadıgım yedek depo 2 lt cıvarı ıse ben 33 tl attım , 54 km yol yaptım nası hemen yedege dustu kafayı sıyırcam ya
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
hocam allah razı olsun , hocam benım anlamadıgım yedek depo 2 lt cıvarı ıse ben 33 tl attım , 54 km yol yaptım nası hemen yedege dustu kafayı sıyırcam ya

kardeş bazen depo şeklinden içinde benzin olsa bile gitmeye biliyor
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
hocam valla anlmadım bugun cıkcam yola gene 10 atıcam yedek de devam ederse saga cekıp benzın atıp yakıcam :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
bu benzini nereye atıyorsun sağa sola atıyosan düşer tabi :) :) usulca deponun içene koy :)
bi kere yolda kal motoru benzinciye iterken düşünmeye çok vaktin oluyor kaç kmde kaç lt diye :)
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
155
yav benzıklıde koyuyorlar hocam :) alıyorlar hortumu dayıyorlar agzına nasıl dussun yahu :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar Benzın deponuzu düşünün,
deponun altından içine yarıya kadar tükenmez kalen sokuyorsunuz,
şimdi yarıya kadar sokulan tukenmez kalemın bır en ust ucunda delık var birde en alt kısmında,

depo dolu oldugu surece en ust delıkten ceker benzını,
Ust deliğe benzın gecmeyınceye kadar benzını emer,
Ust deliğe benzın denk gelmez ise motor stop eder,
sonrasında alttakı delıkten benzını emmesi için yedek depo kısmına çekilir musluk anahtarı,,,

Sürekli yedek depo kısmında gezıldıgı taktırde benzın bır sefer bıter ve yolda kalınır...

Umarım anlatabilmişimdir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst