arkadaşlar yardımlarınızı beklıorum ( honda innova hakkında )

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
sa. arkdaslar dun bi motorsiklet mağazasına honda innova 125 sordum ve 1.500 tl dedi

daha 0 km de (bence kmsiyle oynanmıs ) ön çamurluk kaza yapmıs gibi sanki yerde sürmüşcsine bi çizik var baska bı sıkıntısı yok motor 2005 model


şimdi fiyatı beni endişelendirior sizce almalımıyım
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
İlk önce bir tamirciye götür.. İzin verirlerse tabi. Usta bi baksın.. ;)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
kardeş motoru sıfırlamışlardır değil sıfırlamışlar:)yada kmsiyle oynamışlar 1.500 tl innova bende kulağa hoş gelmiyor motor satışı temizse adam gibi güvendiğin bi ustaya göstermeden alma SAKIN derim...:cat:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
şimdi motoru satan mağaza ünlü bi mağaza yurdışına açılmış bi yer şimdi adama da kalkıp diyemeyiz ki ayıp olur ama yınede sölemekde fayda var


zaten fiyatı caydırıcı mağaza sahibinnin komşusuyla gittim indirim bile yaparm dıo :S bu gun bi sorimde ustaya gösterim
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence, bu işte bir hile var gibi.
sıfırlamışlardır kesin.
fiyat bayağı ucuz çünki bnm araştırmalarıma göre:D
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
şimdi motoru satan mağaza ünlü bi mağaza yurdışına açılmış bi yer şimdi adama da kalkıp diyemeyiz ki ayıp olur ama yınede sölemekde fayda var


zaten fiyatı caydırıcı mağaza sahibinnin komşusuyla gittim indirim bile yaparm dıo :S bu gun bi sorimde ustaya gösterim

okadar da indirim yaparsa bedavaya versin sende yaptırırsın yaptırdıgına sayarsın:)

gostermeden alma sakın...
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Şöyle Olma ihtimali yokmu. Motor Gelirken Bahsettigimiz yere. Başına bir iş geldiyse Düşme V.s V.s. Herkesde Bizim gibi Ön yargılı Baktıgı için Motor 2005 ten beri Yatıyor olabilir ? :( Tabi Buda Bir ihtimal...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst