- Katılım
- 2 Ara 2013
- Mesajlar
- 170
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar belki yeri burası değil ama haddim olmayarak bir konu arz etmek istedim.Daha 2 dakika önce siteden ölümle sonuçlanan motor kazası haberi izledim ve içim burkuldu
Kazanın sebebi motor hakimiyetini kaybetmek.Kazaya ıslak zemin ve kalitesiz lastiğin sebebiyet verdiğini düşünüyorum.Ayrıca lastik ne kadar kaliteli olursa olsun hava basıncı düşük yada yüksek olması,direk yolla lastiğin temas alanını ve yol tutuşunu etkiliyor.Hepimiz biliyoruz bu durumu elbet ama ben genede hatırlatmak istedim ve bir anımı yazmak istedim;
Lastiğe hava basmak için gittiğim benzincide 30-35 yaşlarında bir abiye rastladım,o da hava basmak için gelmiş ve önce siz basın benim işim uzun dedim(basınç ölçer yardımıyla hava basıyorum tam değerlerini yakalamak için 2 3 kere basmak yada indirmek zorunda kalıyorum haliyle uğraştırıyor
benzincinin basınç ölçeri de bozuk) Abi kafasına göre bastı bende dayanamadım abi lastikler inik gibi sanki dedim.Oda kafama göre basıyorum dedi.Basınç ölçerle ölçtüm ön teker 11 psı çıktı ve tubles lastik.
Aklıma siteden tubles lastikle kaza yapan arkadaşımız geldi ve abiye söyledim.Motora eşiyle beraber biniyorlarmış bide.Ne kadar anlattıysam da abide pek bir değişiklik göremedim ve ısrarcı olmadım.Allah'a emanet canları
Sizde hem kendi hemde çevrenizdekileri düşünüyorsanız ufak gibi görünen bu önemli konuda biraz titiz olabilirsiniz.Ben motora binerken ailemi ve nişanlımı düşünüp öyle biniyorum zira bana bir şey olursa onlar çok üzülür.Motorumuz ne kadar pahalı,marka,kaliteli de olsa onu taşıyan tekerlerde kaliteli ve bakımlı olmalı,tekerin bakımı da zamanında değiştirmek ve düzenli havasını kontrol edip tamamlamak:king::king:
Kazanın sebebi motor hakimiyetini kaybetmek.Kazaya ıslak zemin ve kalitesiz lastiğin sebebiyet verdiğini düşünüyorum.Ayrıca lastik ne kadar kaliteli olursa olsun hava basıncı düşük yada yüksek olması,direk yolla lastiğin temas alanını ve yol tutuşunu etkiliyor.Hepimiz biliyoruz bu durumu elbet ama ben genede hatırlatmak istedim ve bir anımı yazmak istedim;
Lastiğe hava basmak için gittiğim benzincide 30-35 yaşlarında bir abiye rastladım,o da hava basmak için gelmiş ve önce siz basın benim işim uzun dedim(basınç ölçer yardımıyla hava basıyorum tam değerlerini yakalamak için 2 3 kere basmak yada indirmek zorunda kalıyorum haliyle uğraştırıyor
Aklıma siteden tubles lastikle kaza yapan arkadaşımız geldi ve abiye söyledim.Motora eşiyle beraber biniyorlarmış bide.Ne kadar anlattıysam da abide pek bir değişiklik göremedim ve ısrarcı olmadım.Allah'a emanet canları