Arkadaşlar sizce bu video daki yollar Scooter için uygun mu?

Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Merhaba arkadaşlar,
Başlıkta da belirttiğim gibi aşağıdaki video linkindeki yollar scooter için uygun mudur?
Kusura bakmayın kask kameram olmadığı için fotoğraf makinesiyle çektim,

https://www.youtube.com/watch?v=ceR4a60iFuk

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------

12. dakiadan sonraki yol için, belirtmeyi unutmuşum...
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
:) dediğinde haklısın kardeşim
yollar kötü gerçekten,
Videodaki titreşimin çoğu kamera boynuma asılıydı yani biyere sabit değildi ondan da olabilir,,,
Ama yollar pek iç açıcı değil,,,
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Burası fatih sitesi değil mi yahu..
Kozlu da oturuyorum ben pcx kullanıyorum 3 yıldır.
Konsolumdan flan da ses gelmiyor.
Hergün kullanırım, yazın her hafta sonu Akçakoca, ereğli, amasra hatta bazen abartıp ankara ya giderim.
Acılık Sanayii de Oto Sağlam işyerimin adı, musait oldugunda gel çayımı iç, motorumu kullan bak nasıl diye.

Videoya bakayım dedim adam Zonguldak lı çıktı :)
Geçenlerde arkadaşın CRF250 sini kullandım Zonguldak ın yollarının motoru bu dedim.

Şaka bi yana CHP şehri Zonguldak ın yolları böyle. Off-Road parkuru mubarek :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Burası fatih sitesi değil mi yahu..
Kozlu da oturuyorum ben pcx kullanıyorum 3 yıldır.
Konsolumdan flan da ses gelmiyor.
Hergün kullanırım, yazın her hafta sonu Akçakoca, ereğli, amasra hatta bazen abartıp ankara ya giderim.
Acılık Sanayii de Oto Sağlam işyerimin adı, musait oldugunda gel çayımı iç, motorumu kullan bak nasıl diye.

Videoya bakayım dedim adam Zonguldak lı çıktı :)
Geçenlerde arkadaşın CRF250 sini kullandım Zonguldak ın yollarının motoru bu dedim.

Şaka bi yana CHP şehri Zonguldak ın yolları böyle. Off-Road parkuru mubarek :)

Evet kardeşim Zonfguldaklıyım :)
Fatih Sitesinde oturuyorum, bende TTK Genel Müdürlükte çalışıyorum, Aynı şekilde bende beklerim çayımı,kahvemi içmeye, yemeğimi yemeğe,,,
Özelden PM atarım :)
Çok memnun oldum bu arada,
Hondanın PCX modeli çok hoşuma gitti, normal scooterlardan farklı bir tipi var motorun,
Yamaha WR125X de buranın yollarına göre de fiyatı yüksek malesef, birde selesi yüksek,
Genel anlamda memnunmusun PCX den?
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
büyük tekerli ve az grenajlı bir makine bak bence. granajlı makine o tür bozuk yollarda kafa şişirir cros motora güçün ve fiziği yetiyorsa bence cros al eğlenceli olur : )
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Evet kardeşim Zonfguldaklıyım :)
Fatih Sitesinde oturuyorum, bende TTK Genel Müdürlükte çalışıyorum, Aynı şekilde bende beklerim çayımı,kahvemi içmeye, yemeğimi yemeğe,,,
Özelden PM atarım :)
Çok memnun oldum bu arada,
Hondanın PCX modeli çok hoşuma gitti, normal scooterlardan farklı bir tipi var motorun,
Yamaha WR125X de buranın yollarına göre de fiyatı yüksek malesef, birde selesi yüksek,
Genel anlamda memnunmusun PCX den?

Şuan 15.500 km civarındayım.
Rutin bakımlar harici sorun yaşamadım.
Givi cam, kappa çanta takmıştım gayet memnunum.
Bazen satasım geliyor bazen başkasının beni mutlu edemeyeceğini düşünüyorum.
Scooter ın rahatlıgı başka motorda yok inan.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Scooter sadece düz asfalt yollar için iyi diğer yerler pek iyi değil.
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Yıpranır yıpranmasına da aşırı bozuk yolda sen daha çok yıpranırsın. Zevk alamazsın sürüşten. Eziyet olur.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
253
Pcx bu yollara gitmez. 1 ay sonra on konsoldan ses gelir.

ön konsoldan ses gelir derken bende de pcx var ilk aldığımda açılır açılmaz göstergeden dıııt diye ses gelip 3 saniyeye gidiyodu şimdi baya sürdüm açtım sonra baktım ses sürdü bu mu ? daha 20 .ci km de yav :( bişi mi oldu ki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst