Arkadaşlar motoru yıkadım.......

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
2
Motoru benzin istasyonunda tazdikli su ile yıkadım ve yıkadıktan sonra çalıştı, yalnız boşta iken gaz yemedi daha sonra açıldı ...
1.vitese taktıgımda gaz verdigim gibi stop ediyor :pr: ama boşta gaz yiyiyor ve rolantidede çalışıyor... Sorunu nedir..? Yardımcı olabilirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
su kaçmış. Buji piposunu sök içini kurula. Pipoya giren buji kablosunu sök, kurula geri tak. Gene düzelmezse karburatörü sök temizle, hava filtresini sök bak su kaçmışmı? Onuda temizle tak. İşlem tamam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet işlem tamam ya da bi wd40 al buji başlığına sık su alabilecek bütün soketlere sık hiçbirini atlamadan..su itme özelliği var..ve yumurtanin dediklerini uygularsan mutlaka çalışır
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
evet işlem tamam ya da bi wd40 al buji başlığına sık su alabilecek bütün soketlere sık hiçbirini atlamadan..su itme özelliği var..ve yumurtanin dediklerini uygularsan mutlaka çalışır

yürü len bende seni arıyom ... düş önüme ybr topiğine.. ben sana tanımadığın kişilerle konuşma demedim mi:pr:

kardeşim senin bujine su kaçmış.. ona bi hava sık düzelir.. bana hergün oluyo dediğin problem :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
evet işlem tamam ya da bi wd40 al buji başlığına sık su alabilecek bütün soketlere sık hiçbirini atlamadan..su itme özelliği var..ve yumurtanin dediklerini uygularsan mutlaka çalışır

yumurtalarım çokmu hoşuna gitti ekmek arası :) yav güldürüpduruyon beni :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al sana yumurta:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

yürü len bende seni arıyom ... düş önüme ybr topiğine.. ben sana tanımadığın kişilerle konuşma demedim mi:pr:

kardeşim senin bujine su kaçmış.. ona bi hava sık düzelir.. bana hergün oluyo dediğin problem :cat:

benım motora niye olmuyor olum full yağmurda bile kullanıyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst