Arkadaşlar Mondial Driftten 2011 Model 2006 Model Honda Cbr 125 E Geçmelimiyim Sizce

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial Motorum 0 dır 6000 kmde AMA CBR 30 Binde herneyse amaç alacğım motor diğil almak sizce bu motordan bu motora geçmelimiyim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-cok-acil-satilik-66402818/detay Bu Motor Olabilir VEYA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-kullanicisindan-acil-satilik-63605803/detay Bu Olabilir Benim Motorun Linkini Veriyorum
Buda Benim Motor http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-farkiyla-72250121/detay
Sizce GEÇMELİMİYİM yoksa Ne yapmalıyım Diyorumki Mondial E Eksoz felan zenon Takıyım Kullanıyım DiyoruM ama diyorum bosver hondaya yaparsın alırsan diyorum yardım edin kararsız kaldım abilerimin tavsiyelerini bekliyorum
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Mondial Motorum 0 dır 6000 kmde AMA CBR 30 Binde herneyse amaç alacğım motor diğil almak sizce bu motordan bu motora geçmelimiyim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-cok-acil-satilik-66402818/detay Bu Motor Olabilir VEYA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-kullanicisindan-acil-satilik-63605803/detay Bu Olabilir Benim Motorun Linkini Veriyorum
Buda Benim Motor http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-farkiyla-72250121/detay
Sizce GEÇMELİMİYİM yoksa Ne yapmalıyım Diyorumki Mondial E Eksoz felan zenon Takıyım Kullanıyım DiyoruM ama diyorum bosver hondaya yaparsın alırsan diyorum yardım edin kararsız kaldım abilerimin tavsiyelerini bekliyorum
tercihim 2.ilandan yana ama 1.inci ilandaki 30bindeki motor dahi olsa pek üzülmemişse altınızdaki alet kadar yol daha gidiceğine inanıyorum sorunsuzca sürüş zevki ve honda güvenide baya etkili olsun görüşünüzde bence alın değiştirin yapın :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Dostum bence kendi motorun çok güzel ben çok beğendim. ama satın almam yanlış anlaşılmasın:cherry: Drift çok güzel bi motor. Daha yeni almışsın o kadar para verip. O zaman keşke biraz daha bekleseydin yada en başta alsaydın keşke demi:cat: Honda kalitesi ayrı tabi onu düşünmek lazım. Fakat bence motorundan devam et ne güzel yanak atmışsın tertemiz bakmışsın motoruna. xenon tak yola devam:cat: Ama illaki almak istiyorum diyosan 2. ilan en güzeli aralarında...
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
bence 2 motor arasında pek bi fark yok biraz daha bekleyip hyosung gt250r ye geçsen daha iyi olur bence ben ôyle yapardım
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
dostum bendede 150 mc var bende senin gi cok değiştirme kararı aldım ama biraz modlayınca dedmki taş gbi motor . honda 6 yasında snn motr 1 . ben olsam suankı aklımla asla değiştirmem . cunkı motoru sen cozdun sen bındın ılk ama ona kımler geldı kımler ectı dısa aldanma koy xenon led sinyal he cok istiyosan 200 - 250 tl ye egzoz koy devam et . ben ole yaptım tek egzoz kaldı ıyı bıse bulamıyorum bizim motorlar saglam bence sakın satma
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Mondial Motorum 0 dır 6000 kmde AMA CBR 30 Binde herneyse amaç alacğım motor diğil almak sizce bu motordan bu motora geçmelimiyim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-cok-acil-satilik-66402818/detay Bu Motor Olabilir VEYA
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-kullanicisindan-acil-satilik-63605803/detay Bu Olabilir Benim Motorun Linkini Veriyorum
Buda Benim Motor http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-drift-farkiyla-72250121/detay
Sizce GEÇMELİMİYİM yoksa Ne yapmalıyım Diyorumki Mondial E Eksoz felan zenon Takıyım Kullanıyım DiyoruM ama diyorum bosver hondaya yaparsın alırsan diyorum yardım edin kararsız kaldım abilerimin tavsiyelerini bekliyorum

İlk verdiğin linkteki motoru biliyorum,aynı semtteyiz burda oturuyo çok gördüm o motoru.Bana çok yorulmuş bi motor geldi,yine de sen bilirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yorumlarınız için çok teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst