- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar vitesli motora başlangıç olarak bütçeme uygun bir motor arıyordum ve cbr125r buldum fakat fikrinize ihtiyacım var ben hiç anlamıyorum sizin yorumlarınıza göre hareket edeceğim aldığımda zarar etmek istemiyorum çünkü ilerleyen zamanda satıp 250cc almak istiyorum. Motor şöyle Piston, sekman, yatak, benzin pompası, enjektör sıfırıyla Honda bayisinde değişmiş ama kağıtları yok motor 27bin de 7 bin km önce sıfırıyla değişmiş o söylediğim parçalar motorun kozmetik olarak birkaç yerinde çatlak Kırık var fren manetlerinin ucu erimiş sanki sürte sürte eritmiş gibi egsoz performans egsozu susturuculu debriyajın ordaki metal muhafaza çatlamış kaynak atmışlar bunların sebebi park halinde düşmüş olması dendi bana şasi numarasından hasar kayıdına baktık hasar görünmedi sizce bu motor a 7 bin lira değermi alsam pişman olurmuyum ?