- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 68
- Konu Yazar
- #1
Ben motorun karbratörünü sökmüştüm temizlemek amacıyla, ama tekrar taktığımda çalışmadı sebebini bilmiyorum ama motorcuya götürdüm sıkıştırma yapmıyor dedi.silindirde çizikler var.biraz büyük piston alıp silindiri ona göre tornacıda açtırman lazım dedi böylece çizikler gidermiş ve motor eskisine göre çok daha iyi olurmuş.bana 250 ytl dedi öylece kaldım orda!.Motor zaten 900 ytl ben pistonu bulsam kendim tornacıda yaptırsam taksam çalışmazmı.birde pistonun çevresinde iki adet halka var onlar ne işe yarar yeni piston aldığımda onların olması gereklimi.Bu motor benim ilk motorum satmak istemiyorum bunu kullanmak istiyorum araba aldığım için uzun zamandır bakmıyordum motora.ama içimdeki motor tutkusu tekrar canlandı ve motoruma geri döndüm...cevaplarınızı bekliyorum şimdiden çooook teşekkürler........