çokta yeni değil epeydir var sadece euro3 vs vs gibi standartlardan ötürü belli bir süre piyasaya giremediler
buna gümrük birikimi diyelim yani zaten vardılar ama getirtmeye gerek yoktu düşük kalite satarak türkiyede para kazanılabiliyordu
artık düzen eskisi gibi değil keeway motorlarını nereye ürettiriyorsa kubacılarda gitti bana yap dedi hepsi hepsi bu daha neler neler çıkar