arkadaşlar hergün bir firma türüyor bugün gazetede rastladım

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Rks kaliteli motosikletleri ile piyasaya giriş yaptı.Temelde Kuba motora bağlı diye biliyorum.Maksat farklı marka ve yüksek kalite diye duymuştum ;)
 
Katılım
26 Nis 2009
Mesajlar
42
evet ana sayfada yedek parçe linkini tıklayınca kuba motor bayi girişi çıkıyor.
şimdi farkettim.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
fena değiller...cruiserları keeway in aynısı...
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
çokta yeni değil epeydir var sadece euro3 vs vs gibi standartlardan ötürü belli bir süre piyasaya giremediler
buna gümrük birikimi diyelim yani zaten vardılar ama getirtmeye gerek yoktu düşük kalite satarak türkiyede para kazanılabiliyordu
artık düzen eskisi gibi değil keeway motorlarını nereye ürettiriyorsa kubacılarda gitti bana yap dedi hepsi hepsi bu daha neler neler çıkar
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
rks yeni değil ki...
ama ürün olarak biraz daha iyiler..
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
155
Sanırım bu motosikletlerin üzerindeki motorlar belli bir firma tarafından üretiliyor. Çünkü fuarda baktım hepsinin beygir gücü ve diğer teknik özellikleri hep aynı. Dünyada motosiklet motoru üreticileri arabadaki gibi birkaç firma sanırım. Bu durum ise birsürü böyle çinlinin üreyip pazara girmesini sağlıyor. Biz de ise öyle bir tembellik var ki; biz üretmiyoruz bile hazır alıp satıyoruz.
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
çinlileri kötüleyip duruyoruz ama adamlar kaliteyi artırıyorlar ve rekabet ortamını kızıştırıyorlar buda işimize gelir bide yerli üretim yapsalar, sonu hayırlısı olsur İnşallah
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Arkadaşlar işkembeden yazmayalım.

Keeway markası RKS olarak devam ediyor.

İsim hakkıyla alakalı sıkıntı olduğundan bu şekilde geçmektedir. B

Macar menşeeli olup tutundurma faaliyetlerinde zayıf olduğundan millet tabiki işkilleniyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst