arkadaslar hangısı sızce yardımlarınızı beklıyorum

Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
208
2. el kymco super 8 honda dylan 150 arasında kaldım aslında kesınlıkle hondacıyım fakat aklımı celen bırkac sey var yorumlarınızı beklıyorum oncelıkle honda 2006 model 33 000 kmde 3500 tl kyomco 2009 model ve 4 000 km de sızce?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:37 ----------

kymco 2500 tl

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

kımse cevap yazmıcakmı
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
2. el kymco super 8 honda dylan 150 arasında kaldım aslında kesınlıkle hondacıyım fakat aklımı celen bırkac sey var yorumlarınızı beklıyorum oncelıkle honda 2006 model 33 000 kmde 3500 tl kyomco 2009 model ve 4 000 km de sızce?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:37 ----------

kymco 2500 tl

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:39 ----------

kımse cevap yazmıcakmı

cevabı kendin vermişsin aslında biri 2006 model 33bin biri 2009 model 4000 km sence hangisi seni sorunsuz götürür. 3 yaşındaki motormu 1 yaşına giricek olan motormu? tabikide kymco derim ben:cat:
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
208
kymco super 8 kullnan bırınden bılgı almalıyım sanırsam hondayı zaten sormaya gerek yok
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
deseydin ki ikiside aynı km'lerde ikiside aynı yaşta direk dylan derdim.

Kesinlikle kymco:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bu topıc açılmıştı sanırım :S

yanlışmı hatırlıyorum yoksa,
çünki cevap yazdığımı hatırlıyorumda ben bu topıc'e:silent:
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Arkadaşım honda dylan iyidir.performanslıdır ama 33.000 de fazla be.Super 8 de güzel bir model.Dylan 33.000 de olduğu için benim tavsiyem süper 8...
 
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
208
Hala arastırıyorum yamaha cygnus 125 2009 model 1700 e buldum onuda dusunuorum kafam ıyıce karıstı
 
Katılım
13 Kas 2009
Mesajlar
51
Kymco :cat: Ama gönül ne der dersen! honda dylan :) Yamahanın tutulmayan modeli cygnus tavsiye etmem,kalipsız şekilsiz yamaha'ya yakışmayan bir scooter o..
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
14
süper 8 de dylan kadar saglamdır ama insanın içinden honda diyesi geliyor
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Arkadaşım birde innova moeli var hondanın ona da bak derim.Hem dylandan daha ucuz hem dylan kadar hızı var.Ayrıca en ağır şartlarda bile 100 km de 2 lt benzin yakıyor.Dünyanın en az yakan motorlarından.Sınıfının en iyisi bir cup.Benim hoşuma gitti.Ama tercih senin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst