arkadaşlar gene motsiklet kazası 4 ölü

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Allah rahmet eylesin Geriye kalanlara sabır versin. Muammer güleç(46)yönetimindeki 45 NN 692 plakalı motosiklet ters yönden geliyormuş...


ters yön derken, karşıdan gelinen istikamet anlamında olmasın ?
garip bir kaza ama kazaya karışan iki motorun sürücüleri 16-17 yaşların iki çocukmuş. ehliyet yoktur ve muhtemelen de korumalıkları da yoktur. mantıken düşününce de, sanırım iki motor çarpıştı ve arkadan gelen 3. motor da fermuar düzeninde olmadığı ve takip mesafesini ayarlayamadığı için de arkadan bindirme yaptı. daha yakın bir fikrim yok....

Bir gun adamın birisi ucaga biniyor ve bir sure sonra azrail tepesinde...
Adam ile azrail arasında söyle bir konusma gecer.

-Senin canını alacagım !!
-Adam saskın nasıl yani ucagımı dusureceksin ?
-Evet
-iyi ama buradaki diger yolcuların gunahı ne onlarda ölecek ?
-Ben sizin hepinizi bir araya toplayana kadar neler çektim sen biliyormusun ?


Belkide şaka gibi ama ne farkederki. Ecel takdiri ilahi işte hiç sasırmıyorum.
Allah taksiatlarını affetsin ne denir baska. Allah rahmet eylesin. Yakınlarına da bas saglıyı diliyorum.


:p bazı cümleler pek çok şeyi içinde barındırır.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Off yaw çok kötü :pale: Motosiklet deyipte ters istikamete girmemek lazım yaw Allh rahmet eylesin :pale:
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Başlığı okuduğumda motosiklette 4 kişi taşıyorlar sanmıştım ama durum öyle değilmiş. Çünkü çevremizde tek motosiklet üzerinda 2 den fazla insan taşıyon çok kişi var. Allah taksiratlarını affetsin. Geride bıraktıklarına Allah sabır versin.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Ölenlere Allah'tan rahmet, ailelerine sabır dilerim. Burada şunu da vurgulamak istiyorum: Hani diyoruz ya hep, otomobille bizi taşıt yerine koymuyor diye, işte otomobillerin bizi taşıt yerine koymasından önce biz kendimizi taşıt yerine koymalıyız. Zira altımızdaki aracın bisiklet değil, taşıt olduğunu idrak edebilirsek ters yöne de girmeyiz.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
3 motosiklet çarpıştı: 3 ölü
DOĞAN ÇİZMECİ Manisa DHA

Manisa'nın Turgutlu ilçesinde yarış yaptıkları iddia edilen iki gencin kullandığı motosikletlere karşıdan gelen başka bir motosiklet çarptı. Kazada, kask takmayan üç motosiklet sürücüsü öldü, iki kişi de yaralandı.
Mehmet Girgin (16) ve Orhan Akın (17), önceki gün amcalarının çocukları Ali Girgin (15) ve aynı yaştaki Ramazan Akın'ı yanlarına alarak motosikletleriyle Turgutlu'dan Dağmarmara Yeniköy'e gitmek üzere yola çıktı. İddiaya göre, Girgin ile Akın, 21.00 sıralarında yolda birbirleriyle yarışmaya başladı. Güney ve Dağmarmara Yeniköy'ün kesiştiği kavşakta karşıdan gelen evli ve bir çocuk babası Muammer Güleç'in (46) kullandığı motosiklet, önce Akın'ın ve ardından da Girgin'in kullandığı motosiklete çarptı. Kazada, kasksız oldukları belirlenen beş kişi ağır yaralandı. Mehmet Girgin, Orhan Akın ve Muammer Güleç kurtarılamadı. Hayati tehlikeyi atlatamadığı belirtilen Ramazan Akın da İzmir'deki Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne sevk edildi. Ali Girgin'in tedavisinin de Turgutlu Devlet Hastanesi'nde sürdüğü belirtildi.


kaynak:http://www.milliyet.com.tr/2007/09/01/yasam/yas04.html


Allah rahmet eylesin söyliyecek bişi yok eğer haber doğruysa kask olmaması ve yarış yapmaları sonları getirmiş.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3 motor birden nasıl oluyor yaw
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
allah rahmet eylesin.üzücü gerçekten.demekki trafikte sadece dört tekerli araçlardan zarar gelmiyormuş.motosikletler bile çarpıştığına göre....tuhaf bi kaza.
allah yakınlarına sabır versin.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
çok yazık olmuş gerçekten,hayatların baharında can veren insanlar..off içim daraldı hakkaten..Allah rahmet eylesin..
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
Neden ölüyoruz ?? :pale: Cevap basit. Ölüm de hayatın bir parçası.. kabullenmemiz lazım :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst