Arkadaşlar ceza problemim var yardım lütfen.

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
Selam'ın aleyküm arkadaşlar.
Benim bir sorunum var ben 2014de ceza yemiştim ve şuanda ehliyetimi çıkarmak istiyorum. Cezayı ödemeden ehliyetimi çıkarma şansım varmıdır? Yada bu sorunu nasıl bir şekilde çözerim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam'ın aleyküm arkadaşlar.
Benim bir sorunum var ben 2014de ceza yemiştim ve şuanda ehliyetimi çıkarmak istiyorum. Cezayı ödemeden ehliyetimi çıkarma şansım varmıdır? Yada bu sorunu nasıl bir şekilde çözerim?

Aleyküm selam, 2014 yılın da ehliyetsizlikten ceza yediğinizi anladım mesajınızdan şayet konu bu ise, ceza nın ehliyet almanızla alakası yoktur, ehliyetinizi alabilirsiniz. Ceza için de E-Devletten bakarak ne nedir görmeniz ve af döneminde faizsiz ödemeniz mümkün.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Ehliyetsiz kullanma cezası bildiğim kadarıyla trafikten değil direkt savcılıktan kesilen bir ceza. Ödememe opsiyonun var, devletinde evine haciz gönderme hakkı var. Yurtdışına çıkamama da cabası.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bir dene bakalım. Ehliyetini verirlerse çıkartabilir, vermezlerse çıkartamıyor olduğunu anlamış olursun. Belirsizlik ortadan kalkar. :)
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ehliyetini çıkarabilirsin , cezanıda af çıkana kadar ödeme derim ,3.200 lük trafik cezasını yapılandırarak 780 lira ödemiştim üstelik 1 yıla yayılmış 6 taksitle.
 
Katılım
17 Kas 2015
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetsiz araç kullanma cezası karayolları trafik kanununa muhalefettir arkadaşlar savcılıkça trafik yönünden işlenebilecek suç olarak trafik güvenliğini bilerek kasten tehlikeye sokma, kara deniz hava araçlarının işaret ve levhalarına zarar vermek suretiyle trafik güvenliğini tehlikeye sokma şeklinde iki tür cezası olur. Ancak bu cezalardan ilkinde trafik güvenliğini tehlikeye soktuğunuz konusunda bir müşteki yani şikayetçi olmalı polis merkezine başvurmuş ve şikayetçi olmuş olmalı tespit edilmeli yada sivil veya resmi polis aracının önünde bu hareketleri sergilemelisiniz diğeri ise tren makaslarını değiştiren işaret ve levhaları değiştiren gemi fenerlerini söndüren vs vs gibi suçlar ile ilgili
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst