çok geçmiş olsun inşallah iyi olur havalar kötüleşti sucooter lar kayar ah be abicim tanımıyorum ama bizim gibi kader arkadaşımız allah düşmanıma bile vermesin zor valla ya arkadaşlar ya biz böyle kaza yapan arkadaşlarımız için bişeyler yapalım malum ülkenin ekonominin durumu çokta iyi değil ama çam sakızı coban armağanı misali sıkıntıya düşen kaza yapıp çalışamayan arkadaşlarımıza yardımcı olabilsek ne iyi olur kimin ne olacağını allah bilir 2 teker allaha emanet gidiyoruz
...şenol cum şifalar allahtan rabbim yardımcın olsun