büyük olasılıkla hava var.pedal sertleşmiyor?sert şekilde frene bastığında hortumun kasılması lazım.Hava alma işini nasıl yapıyorsun?Beslenme(büyük enjektör) enjektörü ve hortum ile kolay bir şekilde yapabilirsin.
merhaba. arka fren hortumumu degistirdim. tahliyeden sivi geliyor fakat kaliper hic sıkmıyor.
havami kaldi desem almaya calistim fakat halen aynı. fikri olan varmidir?
Boşaltırken manete basıp tahliyeyi açmalısınız,tahliyeyi kapatıp maneti bırakmalısınız.
Hidrolik haznesine azar azar sıvı eklemesi de yapmalısınız.Bu işlemleri tekrar ederek boşaltıp yenilemeyi yapmalısınız.
Eğer tahliyeyi kapatmadan maneti bırakırsanız içeri hava kaçar fren tutmaz.
Yada hidrolik haznesinde sıvı kalmayıncaya kadar çektirip sonra ekleme yaparsanız içeri gene hava kaçar tüm sistemi baştan doldurmak zorunda kalırsınız.
once vanayi ac pedala bas 10sn bekle vanayi kapa pedali bırak yapıyorum.
yardimci olmaya calisan herkeze oncelikle teşekkürler. sorun pistonun ileri gitmemesi. sıkıştığni düşünüyorum fakat nasi yaglayacagim piston geride
tahliye nin oradan bie hortum vasitasi ile eski usul ac kapa yapıyorum.
......pistonu söküp içini ve yuvasını temizleyip, pistonu 2k zimpara ile yüzeyini temizledikten sonra gresleyip taktım.....
Pistona petrol türevi klasik gres sürdüysen temizleyip fren sistemine özel gres kullanmanı tavsiye ederim..
o da neymiş dersen buyur
https://www.google.com/url?sa=t&sou...FjAAegQIAxAD&usg=AOvVaw0e9z96fxk8_I5x-LvhHq8M
bildiğim fakat elimde olmadigi icin sabunlu silikon katkılı kullandim. nasil calisan frenin 2 hafta çalışmayinca kaynadigini halen anlamis değilim
bildiğim fakat elimde olmadigi icin sabunlu silikon katkılı kullandim. nasil calisan frenin 2 hafta çalışmayinca kaynadigini halen anlamis değilim