arka firen sorunu..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a scooter motorun arka fireni tutukluk yapıyor fireni sıkıyorum belli bir yerde takılı kalıyor bazende baya bi sıkışıyor kampana firen var arkada nereye takılıyor olabilir ? dışarı olan şerşeyi söktüm ama dışarıdan takılmasını sağlayacak birşey yok
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
s.a scooter motorun arka fireni tutukluk yapıyor fireni sıkıyorum belli bir yerde takılı kalıyor bazende baya bi sıkışıyor kampana firen var arkada nereye takılıyor olabilir ? dışarı olan şerşeyi söktüm ama dışarıdan takılmasını sağlayacak birşey yok

Aleyküm selam, firen değil fren olacak o kelime.

Sorununa gelince, aklıma fren kablosu geliyor, kablonun içine wd40 gibi bişey sık bakalım tepesinden, olmazsa kabloyu değiştir.

O değilse sorunun kampana kısmındaki yaylarla ilgili bir sorun olabilir, kabloyu değiştir ve dene.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
buyuk itimal telinle ilgili sorun vardır eger ondada sıkıntı yoksa kampana yayı atmıstır
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
Aleyküm selam, firen değil fren olacak o kelime.

Sorununa gelince, aklıma fren kablosu geliyor, kablonun içine wd40 gibi bişey sık bakalım tepesinden, olmazsa kabloyu değiştir.

O değilse sorunun kampana kısmındaki yaylarla ilgili bir sorun olabilir, kabloyu değiştir ve dene.

freni kablodan ayırıncada aynısını yapıyor elimle sıkınca gene tutukluk yapıyor
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
s.a scooter motorun arka fireni tutukluk yapıyor fireni sıkıyorum belli bir yerde takılı kalıyor bazende baya bi sıkışıyor kampana firen var arkada nereye takılıyor olabilir ? dışarı olan şerşeyi söktüm ama dışarıdan takılmasını sağlayacak birşey yok


balatan bitmiş olmasın:silent:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Tel bir yerde kıvrılmış olabilir. Yeni bir fren teli takınız sıkışma yok ise.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
bilmem o takılı kalmasını sağlayabilirmi ki?

balatan incelmiş ise sıkıstırma oranı zayıfladıgın dan kelebek dıye tabır edeyım cıkıntı karsılıklı balataların arasında yan yatar ve kıtler...

hatta fren pedalını kaldırarak anca halledebılırsın...

bence sorunun bu
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
balatan incelmiş ise sıkıstırma oranı zayıfladıgın dan kelebek dıye tabır edeyım cıkıntı karsılıklı balataların arasında yan yatar ve kıtler...

hatta fren pedalını kaldırarak anca halledebılırsın...

bence sorunun bu

:cat::cat::cat:

süper yorum,güzel teşhis......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst