arka dişliyi büyütücem..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a cup motorum var arka dişli 41 çok çabuk vites istiyor iki kişi binince birinci viteste çok zorlanıyorum hemen kafa kaldırıyor bayır yukarı çıkarken vites atıyorum yine kafa atıyor tek kişi 2 viteste bayır yukarı çok zorlanmadan kalkabiliyorum yani dişli küçüktürsem çekiş pek düşmez gibime geliyor ne yapmalıyım?
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
arka dişli küçültürsen hız çoğalır,güç azalır
büyütürsen hız azalır güç çoğalır.
motorun kafa kaldırması ağırlık merkezi ile ilgili
artçı binince merkez arkaya kayıyor motorun
önü kalkıyor.problem dişlide değil
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
otomatik depraj değilmi o.
kalkış yaparken ayağını vitesin ustunden kaldır. ayağın vitesin üstünde boşlugu alacak şekilde baskı yaparsa ve sen gaza basarken ayağını çekersen ( pavyon kalkışı ) motorun ön kaldırması normaldir.
ama iki diş arkayı küçültmen seni çok üzmez. çok fazla bir parada tutmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst