Arap düğün konvoyu

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Alın size kople teorisi:
Bu arada neden bu enteresan şeyleri hep fıstık yeşili Kawasaki kullanıcıları gerçekleştiriyor. Türkiye'den, Yamaha Bayisi açacak olan lahmacuncu biraderimiz; Sırbistan'dan, şarkıcı Boran abimiz ve bu Arap kardeşimizin ortak noktaları yeşil Kawasaki kullanmaları değil mi?

Yoksa diğer üç Japon'un oyunu mu bu...? Mesela nerede arıza tip var, tespit edip onlara yeşil Kawa vermiş olabilirler mi? Dünyanın dört bir yanından yeşil Kawa'lı, tüm karizmayı yerle bir eden yeni videoların, görüntülerin çıkması çok muhtemel... :p

hmm tebrik ederim farklı bi bakış açısı :mrgreen: ben diğer 3 japonun parmağı olduğu kanısındayım :p
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
orda ayak kırılma videosunu gören varmı ?????? fena yaaaaaa ..
şu hani kemik dışarda komple onu diyosunuz demi...valla böyle şeyler görünce bi tırsık oluyorum yaaa çok kötü gerçekten içim kalktı.o hale geleceğime ölmeyi terşih ederim.o adamın bacağını kesmişlerdir zaten...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aptilere devam...

[YT]-Y_u5v7XcvI[/YT]

[YT]_OYGye9uCSY[/YT]

[YT]v0-TqE4aWX4[/YT]
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Bi kerem apti benim kankili!!!!!!!!!!:)
gider ayak artizlik yaparsa böle olur demekki!!
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
ya düğün günü bu kadar artistlik yapılmazki.. adamların tadı tuzu kaçmıştır.. tek teker bundan sağlıklı olurdu yaniii :wiinkk:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kanka ikinci video apti klasmanına girmesin bence ???? adam tt de yatışıyo kafayı duvara vuruyo daha nasıl dursun ustunde makinannın
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
abı manyaklıktan baska bısı deıl yaaa...hakkaten bın motoruna ole gez ne ısın var ustune cıkıosun anlamıorum rahatsızlık yaa...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Aptilere devam...

[YT]_OYGye9uCSY[/YT]

Bu videoda, viraj girişinde ve hem de yarışın ortasında ellerini bırakarak şaşkınlığını katmerleyen abimiz de yoksa yeşil bir Kawasaki Ninja mı kullanıyor?... Ben mi yanlış görüyorum? Teorim güçleniyor mu?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Videolarda gösteriyorki..
Motorunuzu edepli kullanın gaza gelmeyin..

aYe gerçekten süper videolar..Emeğine sağlık..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi kerem apti benim kankili!!!!!!!!!!:)
gider ayak artizlik yaparsa böle olur demekki!!

şişşşt aloo adımı kullanmadan yaz ne yazacaksan millet beni apti sanacak..:p:p

senin bişiy yapmana gerenk yogg sen zaten mt.net sınırları içerisinde tescilli apti sin..:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst