- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
Alın size kople teorisi:
Bu arada neden bu enteresan şeyleri hep fıstık yeşili Kawasaki kullanıcıları gerçekleştiriyor. Türkiye'den, Yamaha Bayisi açacak olan lahmacuncu biraderimiz; Sırbistan'dan, şarkıcı Boran abimiz ve bu Arap kardeşimizin ortak noktaları yeşil Kawasaki kullanmaları değil mi?
Yoksa diğer üç Japon'un oyunu mu bu...? Mesela nerede arıza tip var, tespit edip onlara yeşil Kawa vermiş olabilirler mi? Dünyanın dört bir yanından yeşil Kawa'lı, tüm karizmayı yerle bir eden yeni videoların, görüntülerin çıkması çok muhtemel...![]()
hmm tebrik ederim farklı bi bakış açısı :mrgreen: ben diğer 3 japonun parmağı olduğu kanısındayım