aranıza yeni katıldım

Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
s.a abilerim ben aranıza yeni katıldım ve bi kaç sorum var
ilk olara ben yeni ramzey motor aldım motorun benzin pompası bozukmuş onu değiştirdiler ama motor zor çalışıyor ilk çalıştırdığımda gaz vermessem istop ediyo biraz gezdikten sonra düzeliyo ikincisi motor ayaklıktayken çalıştırıyorum raolantide tektek sayıyo biraz sonra hızlanmaya başlıyo ve tekeri döndürüyo firen sıkınça rolantiye geri dönüyo bu olanlar nrmalmi????
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin.
Stop etme sorunun jikleden kaynaklanıyor. Jikleyi çekip çalıştırmayı dene. Jiklen otomatikse takılı kalmış olabilir.
Diğer sorunun hakkında bi fikrim yok.
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
sağol abide jikle nerede bilmiyorum yardımcı olurnusun motorum 125 td
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
otomatik jikle var sanırım senin motorunda. Büyük ihtimal takılı kalmıştır. Servise bi göster istersen.
 
Katılım
25 Ara 2010
Mesajlar
33
götürdüm ama havalar soğuk o yuzden yapıyo diyolar hiç ilgilenmiyolar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst