- Konu Yazar
- #1
İlk önce merhaba bu zam olayları çıkmadan önce r25'imi alıp garaja koymuştum.Önceden dedemin küçük scoterini sürerdim ve acayip keyif alırdım şimdi vitesli motosikletimi aldım kullanmaya başladım.
Şöyle bir şey var ben o motosikleti köyde kullanıyordum ama şimdi okuduğum üniversitede kullanıyorum.Motosiklet kullanmamda bir sorun yok ama şehir içi trafik bana çok karmaşık geliyor ve heyecanlanıyorum.Sizce ne yapmalıyım motosikleti bırakmayı bile düşünüyorum ama çocukluk hayalimdi acaba boş bir okul falan bulsam orada vitesli motosiklete hakim olsam ondan sonra mı devam etsem.Bu arada arkadaşlar 23 yaşındayım tıp okuyorum.Tecrübe konusunda herhalde biraz sorun yaşıyorum apaçi değilim yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
Allah korusun bu gün 3 tane küçük kaza atlattım sırf heycanlandığım için oluyor elim ayağım titriyor motora binince, çocukluk hayalim olduğunu düşünüp kendi kendime içimden tekrar edersem biraz yeniyorum ama akıcı trafikte elim ayağıma dolaşıyor arka sokaklarda kullanıyorum.
Şöyle bir şey var ben o motosikleti köyde kullanıyordum ama şimdi okuduğum üniversitede kullanıyorum.Motosiklet kullanmamda bir sorun yok ama şehir içi trafik bana çok karmaşık geliyor ve heyecanlanıyorum.Sizce ne yapmalıyım motosikleti bırakmayı bile düşünüyorum ama çocukluk hayalimdi acaba boş bir okul falan bulsam orada vitesli motosiklete hakim olsam ondan sonra mı devam etsem.Bu arada arkadaşlar 23 yaşındayım tıp okuyorum.Tecrübe konusunda herhalde biraz sorun yaşıyorum apaçi değilim yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
Allah korusun bu gün 3 tane küçük kaza atlattım sırf heycanlandığım için oluyor elim ayağım titriyor motora binince, çocukluk hayalim olduğunu düşünüp kendi kendime içimden tekrar edersem biraz yeniyorum ama akıcı trafikte elim ayağıma dolaşıyor arka sokaklarda kullanıyorum.