- Konu Yazar
- #1
öncelikle herkese merhaba forumu bu sabaha kadar pasif takip ediyordum artık üyelik açıp aktif olmanın zamanı geldiğini fark ettim.
dün ilk motosikletimi almış bulunmaktayım. aslında kolay olmadı aile sorunları felan sık sık evde tartışmalardan sonra ailem bana plakasız mobiletimi satarsam bi tane ufak bütceli bi motosiklet alabileceklerini söyledi bende bunu istiyodum mondial 2014 uag modelini alabileceğimi söyledi bende seve seve kabul ettim ve bugün öğleden sonra alıyorum cg tipi motorlar ve motorcular pek tercih edilmesede ben herkese rahatca ısınabileceğime inanıyorum... 