Aranıza yeni katılan bir üyenin hikayesiyle merhaba

Katılım
19 Ara 2014
Mesajlar
89
Öncelikle herkese merhaba, uzun zamandan beri ziyaretçi olarak sizleri takip etmekteyim. Gerek seviyeli, gerek yardım etmeyi seven kişiliğiniz ile forum sitenize kayıt olmak için her defasında bi adım daha yakılaşmama neden olduğunuzu söylemek isterim. Kısaca hikayemi anlatmak gerekirse.

Yaklaşık 10 yaşından beri büyük bir Chopper tutkunuyum özellikle Bobberlara karşı büyük bir hayranlığım var. Gerek motorların görünüşleri olsun gerek oturma biçimleri gerekse bir amerikan muscle araçlar kalitesinde çıkardığı ses ile beni kendine çeken ayrı bir atmosferi var. Sons of anarchy dizi ile birlikte bu tutkum dahda büyüp alevlenmeye başladı yıllarca ve bildiğimiz gibi dizi geçen hafta bittikten sonra " tamam alıyorum bir motor artık ! " dedim. Yaklaşık 10.000 kmlik bir pratiğim var tecrübe demiyorum sadece pratik. Bunun ilk 5.000'i standart bir scooterla oldu diğer 5.000'i ise Bmw R1200GS serisi ile. Scooterdan 1000cc'lik bir motora geçmek gerçekten benim için bir facia olmuştu diyebilirim. İlk zamanlar yarım gaz ile tereddütlerimi atlatım daha sonra açık yollarda verdim gazı verdim gazı ama kendimi bilecek kadar :bounce: Yaklaşık 4 aydır Chopper model motorsiklet ilanlarını takip ettim. Yamaha dragstar 650, suzuki intruder c800 gerçektende Chopper miladi motorlar. Daha sonra Harley davidson Road king'i gördüm ve içimden " Bu motorsiklet senin için zirve olur " dedim... Ancak gel görelimki bütçe devreye girince beklentileri aşağı çekip kendince büyüleyici bir motorsiklet yapmak istiyorsun Custom sayesinde.

Regal raptor Spyder serisi ile tanıştım şu meşhur Harley davidsonda çalışan Johnny Pag'in " Yeter ulan istifa ediyorum " diyip harika tasarımı çıkartan adamın ayrıca ellerinden öpmek gerek. Çoğu kişi motora çin üretim diye soğuk bakıyor ancak çevremdeki araştırmalar sonucu Regal gerçekten kendini kanıtlamış bir motorsiklet markası olduğunun farkına vardım. Şanzıman sorunu haricinde harika bir motorsiklet olarak görüyorum heleki fiyatını göze alırsak. Şuan kendimi sıkmaya başladım mart, nisan ayları gibi ilk motorsikletimi alıp, sıfır kollu deri ceketimin arkasına Bottom,top rocker ile kendi tasarlayacağım logoyu diktirip motorsiklet hayatıma merhaba diyeceğim. Tüm acemiliğim ve maceralarımı sizlerle zevkle paylaşacağım. Ancak sizlere forum hayatımda ilk sorumu buradan sormak istiyorum. İlk motorsiklet her zaman ilk aşk gibidir ayrılamazsın alıştıkça unutamazsın. Bir motorsiklete ( Regal Raptor spyder ) çocuğun gibi baktığın, bakımlarını yaptırdığın ve temiz kullandığın zaman maksimum kaç yıllık ömrü olur ? Sonuçta 3,4 sene kullanmak istiyorum içime sine sine daha sonra 1000cc Bir Suzuki İnstruder 800'e geçiş yapmayı düşünüyorum. Sizce mümkünmüdür ?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
foruma hoşgeldiniz.

1000cc intruder800'e geçemezsiniz. 1000cc değil çünkü.:p
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
hoşgeldiniz,
chopper motorlar benim çocukluğumun hayaliydi ama bu zamananın modası SS :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Öncelikle herkese merhaba, uzun zamandan beri ziyaretçi olarak sizleri takip etmekteyim. Gerek seviyeli, gerek yardım etmeyi seven kişiliğiniz ile forum sitenize kayıt olmak için her defasında bi adım daha yakılaşmama neden olduğunuzu söylemek isterim. Kısaca hikayemi anlatmak gerekirse.

Yaklaşık 10 yaşından beri büyük bir Chopper tutkunuyum özellikle Bobberlara karşı büyük bir hayranlığım var. Gerek motorların görünüşleri olsun gerek oturma biçimleri gerekse bir amerikan muscle araçlar kalitesinde çıkardığı ses ile beni kendine çeken ayrı bir atmosferi var. Sons of anarchy dizi ile birlikte bu tutkum dahda büyüp alevlenmeye başladı yıllarca ve bildiğimiz gibi dizi geçen hafta bittikten sonra " tamam alıyorum bir motor artık ! " dedim. Yaklaşık 10.000 kmlik bir pratiğim var tecrübe demiyorum sadece pratik. Bunun ilk 5.000'i standart bir scooterla oldu diğer 5.000'i ise Bmw R1200GS serisi ile. Scooterdan 1000cc'lik bir motora geçmek gerçekten benim için bir facia olmuştu diyebilirim. İlk zamanlar yarım gaz ile tereddütlerimi atlatım daha sonra açık yollarda verdim gazı verdim gazı ama kendimi bilecek kadar :bounce: Yaklaşık 4 aydır Chopper model motorsiklet ilanlarını takip ettim. Yamaha dragstar 650, suzuki intruder c800 gerçektende Chopper miladi motorlar. Daha sonra Harley davidson Road king'i gördüm ve içimden " Bu motorsiklet senin için zirve olur " dedim... Ancak gel görelimki bütçe devreye girince beklentileri aşağı çekip kendince büyüleyici bir motorsiklet yapmak istiyorsun Custom sayesinde.

Regal raptor Spyder serisi ile tanıştım şu meşhur Harley davidsonda çalışan Johnny Pag'in " Yeter ulan istifa ediyorum " diyip harika tasarımı çıkartan adamın ayrıca ellerinden öpmek gerek. Çoğu kişi motora çin üretim diye soğuk bakıyor ancak çevremdeki araştırmalar sonucu Regal gerçekten kendini kanıtlamış bir motorsiklet markası olduğunun farkına vardım. Şanzıman sorunu haricinde harika bir motorsiklet olarak görüyorum heleki fiyatını göze alırsak. Şuan kendimi sıkmaya başladım mart, nisan ayları gibi ilk motorsikletimi alıp, sıfır kollu deri ceketimin arkasına Bottom,top rocker ile kendi tasarlayacağım logoyu diktirip motorsiklet hayatıma merhaba diyeceğim. Tüm acemiliğim ve maceralarımı sizlerle zevkle paylaşacağım. Ancak sizlere forum hayatımda ilk sorumu buradan sormak istiyorum. İlk motorsiklet her zaman ilk aşk gibidir ayrılamazsın alıştıkça unutamazsın. Bir motorsiklete ( Regal Raptor spyder ) çocuğun gibi baktığın, bakımlarını yaptırdığın ve temiz kullandığın zaman maksimum kaç yıllık ömrü olur ? Sonuçta 3,4 sene kullanmak istiyorum içime sine sine daha sonra 1000cc Bir Suzuki İnstruder 800'e geçiş yapmayı düşünüyorum. Sizce mümkünmüdür ?

Öncelikle son satırlardaki soruya cevap verelim...Dediğiniz gibi yaptığınızda 3-4 senede görüntüsünden bile bişey kaybetmez emin olun...Motoru sıfır aldığınızı ve kaza yapmadığınızı varsayıyorum...

unutmadan hoşgeldiniz,Allah gönlünüze göre versin...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Hoş geldin dostum her şey gönlüne göre olsun
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
189
Öncelikle herkese merhaba, uzun zamandan beri ziyaretçi olarak sizleri takip etmekteyim. Gerek seviyeli, gerek yardım etmeyi seven kişiliğiniz ile forum sitenize kayıt olmak için her defasında bi adım daha yakılaşmama neden olduğunuzu söylemek isterim. Kısaca hikayemi anlatmak gerekirse.

Yaklaşık 10 yaşından beri büyük bir Chopper tutkunuyum özellikle Bobberlara karşı büyük bir hayranlığım var. Gerek motorların görünüşleri olsun gerek oturma biçimleri gerekse bir amerikan muscle araçlar kalitesinde çıkardığı ses ile beni kendine çeken ayrı bir atmosferi var. Sons of anarchy dizi ile birlikte bu tutkum dahda büyüp alevlenmeye başladı yıllarca ve bildiğimiz gibi dizi geçen hafta bittikten sonra " tamam alıyorum bir motor artık ! " dedim. Yaklaşık 10.000 kmlik bir pratiğim var tecrübe demiyorum sadece pratik. Bunun ilk 5.000'i standart bir scooterla oldu diğer 5.000'i ise Bmw R1200GS serisi ile. Scooterdan 1000cc'lik bir motora geçmek gerçekten benim için bir facia olmuştu diyebilirim. İlk zamanlar yarım gaz ile tereddütlerimi atlatım daha sonra açık yollarda verdim gazı verdim gazı ama kendimi bilecek kadar :bounce: Yaklaşık 4 aydır Chopper model motorsiklet ilanlarını takip ettim. Yamaha dragstar 650, suzuki intruder c800 gerçektende Chopper miladi motorlar. Daha sonra Harley davidson Road king'i gördüm ve içimden " Bu motorsiklet senin için zirve olur " dedim... Ancak gel görelimki bütçe devreye girince beklentileri aşağı çekip kendince büyüleyici bir motorsiklet yapmak istiyorsun Custom sayesinde.

Regal raptor Spyder serisi ile tanıştım şu meşhur Harley davidsonda çalışan Johnny Pag'in " Yeter ulan istifa ediyorum " diyip harika tasarımı çıkartan adamın ayrıca ellerinden öpmek gerek. Çoğu kişi motora çin üretim diye soğuk bakıyor ancak çevremdeki araştırmalar sonucu Regal gerçekten kendini kanıtlamış bir motorsiklet markası olduğunun farkına vardım. Şanzıman sorunu haricinde harika bir motorsiklet olarak görüyorum heleki fiyatını göze alırsak. Şuan kendimi sıkmaya başladım mart, nisan ayları gibi ilk motorsikletimi alıp, sıfır kollu deri ceketimin arkasına Bottom,top rocker ile kendi tasarlayacağım logoyu diktirip motorsiklet hayatıma merhaba diyeceğim. Tüm acemiliğim ve maceralarımı sizlerle zevkle paylaşacağım. Ancak sizlere forum hayatımda ilk sorumu buradan sormak istiyorum. İlk motorsiklet her zaman ilk aşk gibidir ayrılamazsın alıştıkça unutamazsın. Bir motorsiklete ( Regal Raptor spyder ) çocuğun gibi baktığın, bakımlarını yaptırdığın ve temiz kullandığın zaman maksimum kaç yıllık ömrü olur ? Sonuçta 3,4 sene kullanmak istiyorum içime sine sine daha sonra 1000cc Bir Suzuki İnstruder 800'e geçiş yapmayı düşünüyorum. Sizce mümkünmüdür ?

Hayallerini kazasız belasız gerçekleştirmen dileği ile bende senin ile aynı düşünceleri paylaşıyorum, virago çakması herhangi bir çinli veya regal raptor spider ve daytona arasındayım,fatbob çakması blacksterde olabilir :/
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Öncelikle herkese merhaba, uzun zamandan beri ziyaretçi olarak sizleri takip etmekteyim. Gerek seviyeli, gerek yardım etmeyi seven kişiliğiniz ile forum sitenize kayıt olmak için her defasında bi adım daha yakılaşmama neden olduğunuzu söylemek isterim. Kısaca hikayemi anlatmak gerekirse.

Yaklaşık 10 yaşından beri büyük bir Chopper tutkunuyum özellikle Bobberlara karşı büyük bir hayranlığım var. Gerek motorların görünüşleri olsun gerek oturma biçimleri gerekse bir amerikan muscle araçlar kalitesinde çıkardığı ses ile beni kendine çeken ayrı bir atmosferi var. Sons of anarchy dizi ile birlikte bu tutkum dahda büyüp alevlenmeye başladı yıllarca ve bildiğimiz gibi dizi geçen hafta bittikten sonra " tamam alıyorum bir motor artık ! " dedim. Yaklaşık 10.000 kmlik bir pratiğim var tecrübe demiyorum sadece pratik. Bunun ilk 5.000'i standart bir scooterla oldu diğer 5.000'i ise Bmw R1200GS serisi ile. Scooterdan 1000cc'lik bir motora geçmek gerçekten benim için bir facia olmuştu diyebilirim. İlk zamanlar yarım gaz ile tereddütlerimi atlatım daha sonra açık yollarda verdim gazı verdim gazı ama kendimi bilecek kadar :bounce: Yaklaşık 4 aydır Chopper model motorsiklet ilanlarını takip ettim. Yamaha dragstar 650, suzuki intruder c800 gerçektende Chopper miladi motorlar. Daha sonra Harley davidson Road king'i gördüm ve içimden " Bu motorsiklet senin için zirve olur " dedim... Ancak gel görelimki bütçe devreye girince beklentileri aşağı çekip kendince büyüleyici bir motorsiklet yapmak istiyorsun Custom sayesinde.

Regal raptor Spyder serisi ile tanıştım şu meşhur Harley davidsonda çalışan Johnny Pag'in " Yeter ulan istifa ediyorum " diyip harika tasarımı çıkartan adamın ayrıca ellerinden öpmek gerek. Çoğu kişi motora çin üretim diye soğuk bakıyor ancak çevremdeki araştırmalar sonucu Regal gerçekten kendini kanıtlamış bir motorsiklet markası olduğunun farkına vardım. Şanzıman sorunu haricinde harika bir motorsiklet olarak görüyorum heleki fiyatını göze alırsak. Şuan kendimi sıkmaya başladım mart, nisan ayları gibi ilk motorsikletimi alıp, sıfır kollu deri ceketimin arkasına Bottom,top rocker ile kendi tasarlayacağım logoyu diktirip motorsiklet hayatıma merhaba diyeceğim. Tüm acemiliğim ve maceralarımı sizlerle zevkle paylaşacağım. Ancak sizlere forum hayatımda ilk sorumu buradan sormak istiyorum. İlk motorsiklet her zaman ilk aşk gibidir ayrılamazsın alıştıkça unutamazsın. Bir motorsiklete ( Regal Raptor spyder ) çocuğun gibi baktığın, bakımlarını yaptırdığın ve temiz kullandığın zaman maksimum kaç yıllık ömrü olur ? Sonuçta 3,4 sene kullanmak istiyorum içime sine sine daha sonra 1000cc Bir Suzuki İnstruder 800'e geçiş yapmayı düşünüyorum. Sizce mümkünmüdür ?

Başlangıç motoru olarak 1200 cc ile başlayan biriyle tanıştım dedim, herkes seni yemişler diye sıraya girdi :)

Bu arkadaşta scooter dan sonra 1200 cc yapmış, kimsede çıkıp demiyor ki sen bizimi yiyorsun :)

Algıda indirim böyle bir şey sanırım :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst