- Katılım
- 1 Şub 2008
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
selam herkeze zoguldak ereğliden aranıza katıldım.umarım güzel dostluklar olur
ismail hoşgeldin sefa getirdin.. motorunuda kıskanmadım deilresimleri varsa görebiliriz
günaydın nasılsın mail adresini verirmisin
mailadresini verirmisin yollarım sana resimleri