Aranıza Geldim!!!

Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni geldim. :cat:
2 aydan beri kullandığım motorumla artık gezilere çıkmak benim gibi motor kullanan arkdaşlarla tanışmak istiyorum. ( biliyorum doğru yerdeyim ) :cat:
sevgiler&saygırlar :wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
aramıza hoşgeldin:)
benim de daha önce bazı sitelerde nickim slash'ti:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
hoşgeldin batuhan!!! (ilkokul arkadaşım) aaah eski günler :mrgreen:
aramızdan kopmaman ve iyi vakit geçirmen dileği ile...
ama rüzgarsız kalma :cat: SLASH
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
3
LesPaul' Alıntı:
aramıza hoşgeldin:)
benim de daha önce bazı sitelerde nickim slash'ti:)

oo desene iyi anlaşıcaz :cat:

mesaj gönderen herkese teşekkür ediyorum :wiinkk:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
walla arkadaşlar ona benzetiodu saçlarımı, ondandı benimki:)
gerçi bir tane de lespaul üm var:)

bu arada guns 'n roses geliyo yeni kadrosuyla. slash yok malesef. ama bilet fiyatları uçuk. orta sıra 95 lira, en ön vip ise 205 lira:sunny:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
evet ya çok pahalı ama biz *slash* ile gidiyoruz takılmak isteyen varsa bi dakka durmasın bu efsane grup KAÇMAAAZ :queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
::hosgeldi ::tutkuy:: :bestmt: :thumleft: :flower: :flower: :king:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst