Aranıza Bende Katıldım

Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
Selam Abilerim Ben Bartu Yaşım 14 İzmirdenim motorlara 3,2 yıldır yogun bir ilgim var arada dayıma ait olan ybr 125 sürüyorum neyse aranıza katıldım bende umarım kalıcı ve katılımcı olurum Simdiden Hoşbulduk abilerim:rendeer:
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
hoşgeldin canım benim. yalnız yaş 14 ybr kullanıyorsun. trafiğe cıkmıyorsundur inşaallah.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
38
Selam Bartu, aramıza hoşgeldin. Yaşın çok genç. Ben de senin yaşlarında motoru tanıdım ve sevdim. Ama sen bana göre daha şanslısın. Motor denen makinayı iyi tanı, eğitimlerini al, zamanı gelince de ehliyetini al ve gerisini zamana bırak. Eminim çok güzel olacak.
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
235
gercekten cok şanslısın. benim yaşım 27 oldu ama o kadar istememe rağmen
motor kullanma şansım olmadı :pale::salut:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
Bakteri Abi hayır Trafiğe cıkmıyorum Dayıma ait kapalı pazar alanı var bos orda geliştiriyorum kendimi Azimli abi Yaşım genc zaten 3 sene gecsin ehliyetimi alıyım direk alıcam motoru 3 senede gecerse İzmirde Gezileriniz olursa katılmayı cok isterim Tekrar Hoşbulduk
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
hoşgeldin kardeşim aramıza.:rendeer:
o ybr 125 le trafiğe çıkmıyorsundur inş.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hoşgeldin arkadaşım..
Trafiğe çıkma olayını sormıycam zaten bizde geçtik o yollardan elbetteki çıkıyosundur :p
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
Yok Vallahi Cıkmadım ALLAH carpsın Yemin ederim ya
Tekrar Hoşbulduk abilerim
İzmir Gezileri nezamanx D
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Hoşgeldin aramıza:cat: İzmirde gezi bitmez sen ehliyetini al hepsine katılırsın:wiinkk:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin, başlangıç motoru olarak cıbır alabilirsin 600rr olanından:cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
hoşgeldın kardeşim şeytan doldurur derler aman ha bir gün küt caddede bulursun kendını DIKKAT ET uyma şeytana bindiğin araç şeytan işi derlerya yok onun için değil o bir melek ama onu sen nasıl hangi şartlara sürersen o o kılığa giriyor onun için DİKKAT diyorum yasın kücük bizden şanslısın şimdi artcı olarak katılırsın oğlum gibi sonra kendi motorunla emin ol günler su gibi geciyor sana iyi şanslar diliyorum:rendeer:
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin bartu dikkatli sür motoru bilinçlen bu siteyi takip edeerek;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin kardeşim trafıge cıkmadan motoru ogrenmen cok guzel ve yıne yıne yıne trafıge cıkmadan basarılar sana
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
cıkarsın biraz sonra trafiğe şöyle bi güzel gazlarsın :)

hoşgeldin aramıza :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst