Aranıza bende katıldım...

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
ben de diyorum niye bu kadar hoşgeldin mesajı var. sitemizin bayanlar lehine olan ayrımcı yönünün yine bir dışavurumu işte. hoşgeldin :rendeer:
motorunun kötülenmesine aldırma. ne demişler, çamurdan olsun, motor olsun.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
uehuehuee bi cruiser sever daha piyasada :cherry: :cherry: hoşgeldin melis... Sofraya bi tabak dahaaaaaaaaaaaaaaa ::deliir::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş geleli neredeyse bir ay olacak, bugün hala hoşgeldin deniyor. Ah bayan motorcu olmak varmış :p Geç de olsa ben de hoşgeldin deyim bari :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst