Aramızda RC sever var mı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aramızda varmı rc fırçasız off road sever ben birkaç gün önce aldım felaket devir çeviriyor alet

Carisma-M40DT-Desert-Truck-Review-1.jpg


Alet bu :D
https://www.youtube.com/watch?v=DIvDljQOqhA
 
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
106
hocam ben rc araçları oldukça seviyorum çok da ilgiliyim fakat öğrenci olduğumdan edinemedim :D müthiş bir hobi bence de, hayırlı olsun size bol zevkli sürüşler dilerim :D
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
çok eğlenceli görünüyor. nedir bu rc modelin fiyatı ? birde benzinlemi çalışıyor ?
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
127
Yıllardır hastasıyım
Şuanda Carisma M40 Buggy var yakın zamanda da Sakura D3 toplayacağım.
Varsa etrafinizda tozlu topraklı bir yer almalısınız, siniri stresi alıyor gidiyor :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
konuyu taşımışlar :mrgreen: rc iyidir hoştur. elektiriklisi var benzinlisi var.. var da var :cherry: başka bi dünya bu


 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Bir aralar fena sardığım 2009 yılında çift motorlu bi elektirikli uçakla ilk adımımı attığım akabinde çakıp parçalan uçağım sonrası rafa kalkan hobim :queen: Fırsatım olursa tekrar başlarım affetmem öyle güzel zevkli bir hobi
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Ben de walkera 180 boy 4 kanal helikopter var.Uçurması motor sürmekten zor valla.Rüzgarsız alan istiyo hep.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
GS SUT Monster truck , Walkera 6 kanal Helikopter , Tamiya TT01 ve Kyosho TwinStorm almıştım. en çok zevki EP olan Tamiya TT01 den aldım. Yedek pilin varsa keyfini birşey bozamıyor. Ama GS sut ile baya işkence çektim =) Pull start olması, buji ısıtıcısı, ziyan olan bujiler, motor boğulması vs derken ne keyif kaldı ne moral =) çok ses çıkardığı için insanlar başına toplanıyor gazlayamıyorsun zaten birilerinin ayağı kırılacak diye. Herşeye rağmen RC çok güzel bir hobidir.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
149
Var! Fircasiz motorlu 80 cm lik mono teknem var. Motor, esc, servo, kumanda ve dumen disindaki tum parcalari el yapimi. 4 mm kontradan yaptim. Suda yuzdurmesi zevkli oluyor. Rc dendiginde nedense herkesin aklina off road arac modelleri geliyor ama ben daha cok tekne ve bot modellerine ilgi duyuyorum.
 
Katılım
28 May 2017
Mesajlar
73
Ben de rc olarak quadcopterleri seviyorum :) zamanında çok uğraştım ancak bu iş fazla nakit istediği için şimdilik bıraktım :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim makina bu :D

https://www.topmodels.com.tr/carisma_m40dt_110_brushless_versiyon_ve_tamamen_su_gecirmez_(pil_ve_sarj_aleti_sete_dahil_degildir).html#.WZyPIChJbDc

Varsa baskasında şöyle tozlu topraklı yere atalım araçları
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
24
Rc severler toplanıyor sanırım.
Benimde bir adet elektrikli Slash ve yakıtlı Hyper buggyim ile içinde bulunduğum uğraş. Her ne kadar işten güçten uğraşamıyor olsamda harika bir hobi almayı, uğraşmayı düşünen kimse tereddüt etmesin.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Sevmez olurmuyuz..

Bakırköy incirli caddesinde var bi mağaza rc modelleri satıyor birgün gidicem ama ne zaman.?
Param olunca belki. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava güzel olsa biraz video çekeceğim de henüz öyle bir hava olmadı kartala bunla iniyorum bazen pati çektire çektire eve getiriyorum çok eğlenceli oluyor

iş güç yoruyor tabiki
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
2004'ten beri ilgilenirim. Lastik motorlu Serçe ile başladım. Bugün Trex700E DFC ve FPV platforma sahibim. :)
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
11
1/10 offroad buggy ve 1/10 Nitro Onroad katagorilerinde ilgileniyorum ama sadece pistte yarışta kullanıyorum. 2007 lerde 1/10 drift yarışlarına katılırdım :) Bir de ufak dronum var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst