Aralarında kaldım yardım edin ne olur...

Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
1:)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-cok-temiz-bibak-derim-77527804/detay
2:)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-bu-modelde-ve-hatasiz-76908746/detay
3:)http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600f-2000-model-78428832/detay
Abilerim-üstadlarım bu 3 motosiklet arasında kıyaslama yaptığımızda hangisi az yakar,parçası ucuzdur,servisi iyidir,vb. gibi özelliklerden değerlendirin ve bana söyleyin hangisini almalıyım lütfen!!!
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Sondaki buradan iskenderundan onu almada hangisini alıyorsan al :p
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
600f o para etmez 2000 model
suzuki sakaryadan alırken 2 değil 3-4 kez dikkat etmen lazım o parayı etmez.

bu üçü arasından en mantıklısı er6f ama ben olsam onuda almazdım suzukiye vericeğin 11,500 ün üstüne 500-1000 lira daha koy temiz 2006 model 600f al kafan rahat etsin:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Tavsiyem 2010 modelden aşğıları alma

Niye? 2 sene mi motosikletlerin ömrü? Saçma sapan yorumun için teşekkürler.

Aralarında en iyi ER6F gözüküyor ama fiyatı fazla yüksek. Benim gözümde 10.000'den fazla etmez o motor. 28 bindeki 2005 Fazer'ımı satacağım ben de, ilgini çekerse özelden ulaş.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
1000 daha ekle sifir al seklinde yorumu goremedim, acikcasi uzuldum, forum gorevini yerine getiremiyor mu ne :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst