Araçtan motosiklete akü takviyesi

Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
Volt un yanında amper değeride önemlidir. F650gs motosikletime geçen sene arabamdan takviye yapmıştım. Sonuç göstergem arızalandı ve değişim için 800 lira ödedim! Gösterge arızasında servis direk arabadan takviyemi yaptınız diye sordu. Özetle bi daha düşünün

ehliyet alan herkes bilir ve sınavlardada çıkar....
enjeksiyonlu ve dijital göstergeli arabalarda takviye yapmayın diye...sen eğer takviye değilde kendi akünü çıkarıp arabanın aküsünü motorun + ve - ucuna takviye kabloları ile taksaydın hiç bişe olmazdı...
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
800 lira ödedikten sonra artık hiç bi şekilde 2tekerden fazlasından takviye yapmıyorum :))

Sen kısa devre yaptırmış olabilirsin, o anda otomobil çalışıyor olabilir, bu gibi sebeplerden yüksek voltaj kaynaklı bir hata oluşmuştur. Panik birisi iseniz hiç denemeyin, motor çalıştıktan sonra bağlantıyı kısa devre ettirmeden keserseniz hiç bir şey olmaz.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
artık malesef o aküden hayır gelmez. yeni bir akü almanı ve şarj sistemini bir elektrikçiye kontrol ettirdikten sonra yeni aküyü bağlamanı tavsiye ederim, sonuçta nereye kadar takviye ve vurdurmayla uğraşıp canınızı sıkacaksınız, motosikleti uzun süreli kullanmayacaksanız aküyü söker ve amper değerinin 10/1 oranında bir şarj aletiyle şarj edersiniz oda sıcaklığında muhafaza edip
takmadan öncede bir şarj daha uygulayıp montajını yaparsınız. ve ya ben hafta sonları güzel havalarda kullanırım diyorsanız bir iki hafta arayla çalıştırırsınız hem yağlama yapar hem şarj eder
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst