- Katılım
- 10 Ocak 2017
- Mesajlar
- 3,076
- Konu Yazar
- #1
https://i.imgyukle.com/2020/01/11/VB3nXM.jpg
genleşme kabından şırıngayla çektim araç daha iki gün önce periyodik bakıma girdi. ustaya sorduğumda antifrizi ölçtük -35 veriyor değişmesine gerek yok dedi ama internette iyi kötü antifriz karşılaştırmalarında kötü olduğu anlaşılıyor. Araba ikinci el alındı. servis geçmişi yok. yani antifriz en son ne zaman değişmiş bilinmiyor.
Bu arada daha sonraları uyarı ışığı yaktığı için yarım litreye yakın antifriz koydum arabaya. ölçümde -35 vermesinin sebebinin antifriz eklemem olabileceğini düşünüyorum. Arabanın kullanım kılavuzunda kırmızı renk antifriz öneriyor bende aynı şekilde kırmızı ekleme yaptım antifrizin durumu kötü mü yoksa renginden dolayı normal mi anlayamadım.

normalde rengi böyle olması lazım
Bu kadar belirtiden sonra büyük ihtimal değişmesi gerekiyor ama emin olmam gerekiyor uğraşmak istemiyorum. bilen arkadaşların yorumuna ihtiyacım var teşekkürler
genleşme kabından şırıngayla çektim araç daha iki gün önce periyodik bakıma girdi. ustaya sorduğumda antifrizi ölçtük -35 veriyor değişmesine gerek yok dedi ama internette iyi kötü antifriz karşılaştırmalarında kötü olduğu anlaşılıyor. Araba ikinci el alındı. servis geçmişi yok. yani antifriz en son ne zaman değişmiş bilinmiyor.
Bu arada daha sonraları uyarı ışığı yaktığı için yarım litreye yakın antifriz koydum arabaya. ölçümde -35 vermesinin sebebinin antifriz eklemem olabileceğini düşünüyorum. Arabanın kullanım kılavuzunda kırmızı renk antifriz öneriyor bende aynı şekilde kırmızı ekleme yaptım antifrizin durumu kötü mü yoksa renginden dolayı normal mi anlayamadım.

normalde rengi böyle olması lazım
Bu kadar belirtiden sonra büyük ihtimal değişmesi gerekiyor ama emin olmam gerekiyor uğraşmak istemiyorum. bilen arkadaşların yorumuna ihtiyacım var teşekkürler