Araba Markaları

Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
araba markalarının açılımı

--------------------------------------------------------------------------------

AUDI : Another Ugly Deutsche Invention(Bir diger cirkin Alman icadi)

BMW : Brings Me Women (Bana Hatunlari Getirir)

FIAT : Failure in Italian Automotive Technology (Italyan Otomotiv Teknolojisinin Basarisizligi)

FORD : Fast Only Rolling Downhill(sadece yokus asagi hizlanir)

SAAB : Shape Appears Ass-Backwards( Popo Görunumlu)

HYUNDAI : Hope You Understand Nothing's Driveable And Inexpensive... (Umariz hicbirseyin surulebilir ve ucuz olmadigini anlamissinizdir)

VOLVO : Very Odd Looking Vehicular Object(Çok eski gorunuslu arac)

PORSCHE : Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything (Zengin zuppe bebelerinin herseye sahip oldugunun kaniti)
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Çok güldüm! Harika! :) En çok Porshce hoşuma gitti.Yaratıcılık Mükemmel :thumright:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
bende en cok size gülüyorum bunlara güldüğünüz için. :king:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
BMW- Bayersiche Motoren Werke-Bavyera Motor Fabrikaları
FİAT-Fabricca İtaliana Automobili Torino-Torino otomobil fabrikaları
PORSCHE-Ferdinandın soy adı oluyo
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
heyyytttt yakarım bu forumu yakarımmm :pl: :cherry: :cherry: :cherry:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
abi adam yakar yakar gözündeki gözlüğe baksana psikopata bağlamış adam. bu twistercilerden uzak durmak lazım abi . neme lazım...-))))))
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
Arkadaşlar denizest 'e herhangi bir konuda fikir danışan oldumu? :pl: Ben farketmedimde.. :pl: :pl:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
nick: denizest
mesajlar: ''4''
kankiler başka bi lafa gerek var mı???? :pl: :pl: :pl:
 
Katılım
18 May 2004
Mesajlar
489
je'taime sende mi avcılardasın nen bende ordayım. gel takılalım bi gün.. bu arada daha yeni abisi öğrenicek işşallah denizest :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
Evet baba en azından aramızda bir tanışalım ;) Daha sonra buluşmalara gidildiğinde beraber çıkar gideriz :) Gerçi sana yolda yetişemem ama elimden geleni yaparım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst