- Katılım
- 18 Tem 2015
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Daha önce hiç motorsiklet kullanmadım ama A2 ehliyet alıp kullanmak istiyorum arabadan daha güzel geliyor bazı arkadaşlar araba filan diyor yok kliması varmış radyosu varmış kışın üşümezmişsin filan caydırma yönünde laflar ediyorlar 
Ben seviyorum nedense.
Motorsiklet sürmeyi bilmediğim için ehliyet nasıl ehliyeti alıcam bilmiyorum sürebileceğim arkadaşımın motoru da yok tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler
Ben seviyorum nedense.
Motorsiklet sürmeyi bilmediğim için ehliyet nasıl ehliyeti alıcam bilmiyorum sürebileceğim arkadaşımın motoru da yok tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler