M mirror50 Katılım 19 Tem 2011 Mesajlar 8 20 Tem 2011 #242 ben yarım debriyaj 100cc motorda görmüstüm otomobillerim abartı egzostunu takmış gayet hoş ses yapıyo bende taktırmayı düşünüyorum
ben yarım debriyaj 100cc motorda görmüstüm otomobillerim abartı egzostunu takmış gayet hoş ses yapıyo bende taktırmayı düşünüyorum
W whiteday Katılım 19 Nis 2011 Mesajlar 55 20 Tem 2011 #243 abartı eksoz kafası takılırda bu da abartmış beee video bari çekinde sesi bari duyalım belki yorumlar farklı olur D:
abartı eksoz kafası takılırda bu da abartmış beee video bari çekinde sesi bari duyalım belki yorumlar farklı olur D:
bLabLa. Katılım 6 Eyl 2013 Mesajlar 2 6 Eyl 2013 #244 Lastikleride traktör lastiği olarak değiştirseymiş tam olurmuş