- Katılım
- 24 Eki 2017
- Mesajlar
- 1,494
Pislik atmıycam fakat altın elbiseli adamın çok daha faydalı içerikleri vardı youtube kanalında yine onun videolarına bakarak birçok bu tarz videoyu izleyebilirsiniz. Burada arkadaş motosikleti çok yatırmıyor motosikletin izin verdiği kadar yatırıyor. Makina yüksek olduğu için size çok yatıyormuş gibi geliyor. Büyük enduroların hepsi ufak bir kuvvetle fazlaca yatabiliyor. Hele goldwing gibi büyük bir motorun arkasına takılıp şunu söyleyen çok kişi gördüm abi adam bir yatırıyor egzozlar çantalar yerde :mrgreen: Türkiyede kaliteli eğitimler veren omm roadcraft tarzı bir çok kurum var daha ilk derse gittiğinizde hoca buradaki adamın yaptığının 10 katını yapıyor 
Aslında söylemek istediğim böyle şeylere özenmeyin çok yakınınızda böyle motor kullanan birsürü kişi var. Önemli olan motosikleti yatırmak değil uzun yıllar üzerinde dik birşekilde gidebilmek.. Motosikleti hevesle değil bilinçle kullanın.
Aslında söylemek istediğim böyle şeylere özenmeyin çok yakınınızda böyle motor kullanan birsürü kişi var. Önemli olan motosikleti yatırmak değil uzun yıllar üzerinde dik birşekilde gidebilmek.. Motosikleti hevesle değil bilinçle kullanın.