rs 250 ciddi pahalı bi motor olmalısı lazım bi kaç videosunu izlemişrim tr de varmı bilmiyorum hiç görmedim
huceyn ELimde bi rs 250 var
siLİndir piston yeni yapıLdı,
5 e ben aLdım 2 Lira tamirine verdim
LAstikLeri ıvırı zıvırı sıfırLandı herşeyi..
sürüş konusunda anLAdım ki racing benim harcım değiL çıkarıcam eLimden
düşünürsen dediğim gibi eLimde var bir tane..