Aprilia Tuono 660 almayı düşünüyorum. Nasıldır?

Katılım
10 Haz 2024
Mesajlar
25
Herkese selamlar. Şu anda Svartpilen 250 kullanıyorum. Tuono 660 almayı düşünüyorum. Daha önce 250cc üstü bir motosiklet kullanmadım, o şekilde bir tecrübem yok.

Hep şehir içi kullanıyorum ve racing motorların görüntüsü de ilgimi çekiyor. Bu ikisi birleşince Tuono 660 aklıma girdi. Piyasası pek olmadığı için 2. elde rakiplerine göre ucuza bulunabiliyor.

Olumlu ve olumsuz her türlü yorumunuzu, farklı önerilerinizi vb bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Al gitsin Aprilia’yı böyle böyle Türkiye’de Honda gibi yapacağız 🤣
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tuono racing değil, racing görünümlü de değil. Racing istiyorsanız Aprilia'da Rs 660 var, bir Rs 660 kullanıcısı olarak @killingroad benden fersah fersah bilgiye sahiptir ama benim sevdiğim, beğendiğim motorlardandır Rs 660. Ben Tuono'ya ısınamadım.
 
Katılım
10 Haz 2024
Mesajlar
25
Tuono racing değil, racing görünümlü de değil. Racing istiyorsanız Aprilia'da Rs 660 var, bir Rs 660 kullanıcısı olarak @killingroad benden fersah fersah bilgiye sahiptir ama benim sevdiğim, beğendiğim motorlardandır Rs 660. Ben Tuono'ya ısınamadım.
Hocam kendi fikrim ve başka birilerinden duyduğum fikir: Supersport görünümüne en benzeyen naked motosiklet Tuono. Bu varsayımla yazmıştım yazdığımı ama bir şeyi eksik/yanlış biliyor olabilirim tabi ki. RS660'ın İstanbul trafiğindeki manevra kabiliyeti Tuono'ya göre zayıf kalır diye özellikle Tuono var aklımda.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,882
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
tasarımı hoşunuza gidiyorsa hiç beklemeden alın memlekette sevilmediğinden olması gerektiğinden daha ucuza satılıyor o klasmanın en güçlü aleti
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
şuanki motorundan sonra sert kaçar o motor, tecrübesizliğinden tavsiye etmem
ikinci elde iyi bir tercih ama, kalitesine göre uygun satılıyor
 
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
254
Herkese selamlar. Şu anda Svartpilen 250 kullanıyorum. Tuono 660 almayı düşünüyorum. Daha önce 250cc üstü bir motosiklet kullanmadım, o şekilde bir tecrübem yok.

Hep şehir içi kullanıyorum ve racing motorların görüntüsü de ilgimi çekiyor. Bu ikisi birleşince Tuono 660 aklıma girdi. Piyasası pek olmadığı için 2. elde rakiplerine göre ucuza bulunabiliyor.

Olumlu ve olumsuz her türlü yorumunuzu, farklı önerilerinizi vb bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
Hasut akrabaların bu parayı nasıl buldu sorusu ardından ironik olarak sana yakıştıracakları iş modellerinide bi düşün çünki bu motor dışarıdan bakınca zengin işi duruyor tip olarak etiler motosikleti tam
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Tasarım konusuna bir yorum yapamayacağım tamamen kişisel bir şey. Tuono için supersport olmayan en supersport tipli motosiklet diyebiliriz tabi.

İlk yapacağım yorum, 250cc Svartpilen'den sonra Tuono 660'ın fazla güçlü kaçacağı olacaktır. Sayfalarca sürebilecek bambaşka bir konu, forumda da dışarda da benim gibi düşünmeyenler var, bir şey diyemem.

Geçen sene Aprilia çok sattı, böyle bir anda yükselince bir diğer kafa bulayan konu da bakım maliyetleri kısmı oldu.
Aprilia'nın bakımı pahalı. Nokta, çok uzatmanın anlamı yok. Daha önce de yazmışımdır belki tekrar olacak ama, bunun iki sebebi var.
Birincisi orijinal Aprilia parçaları global olarak da pahalı tarafta kalabiliyor. Özellikle "özel üretim" olanlar böyle. Örneğin 660'larda kullanılan buji NGK CR9IEX değil, buna çok yakın speclerde ama ufak farkları olan özel bir kod. NGK bunun yüksek performanslı motorlar için özel geliştirilen bir seri olduğunu söylüyor. İnanıp inanmamak sayfalarca sürebilecek ayrı bir konu. Hal böyle olunca €12'ye NGK CR9IEX yerine €50 civarına "Aprilia buji" alınca tad kaçıyor. Bu tarz şeyler her üreticinin yaptığı şeyler aslında, ama Türkiye'de jenerik parça kullanan Japonlara alışmış bir kitle olunca ekstra göz korkutucu oluyor. Bir de kullanıcı kitlesi daha tecrübesiz, marka bilinirliği de az, gidip Doğan Trend'den ön dişli alıyorlar, bakım faturaları kafa kırdırıyor.

İkincisi de Doğan Trend'in fiyat politikası. 2025'lerde bu biraz değişmiş görünüyor ama daha sene yeni başladı, geçmişe baktığımız zaman da Aprilia Türkiye'de ciddi ucuza satılıyor. Yedek parçada böyle bir şey yok. Bu da malı alırken verdiği parayı umursamayan ama iş bakıma gelince deliren Türk insanına pek iyi gelmiyor.

Öte yandan bakım pahalı demişken size Mayıs 2025'ten güncel bir fiyat.
BMW R1300GSA - 1000km rodaj bakımı fiyatı: 12bin TL. Ekstra bir işlem yok. Samandıra Borusan.
Bununla kıyaslarsan da bedava oluyor. :)

Tuono 660 alınır mı? Svartpilen 250'den geçiş kısmını kenara koyuyorum şu an Tuono 660 / Tuono 660 Factory fiyatına bu motora yaklaşabilecek bir motor satılmıyor Türkiye'de. Bu demek değil ki rakipleri alınmaz, bir malın "daha iyi motosiklet" olması diğer motorları "kötü motor" yapmaz.
 
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
136
Tuono racing değil, racing görünümlü de değil. Racing istiyorsanız Aprilia'da Rs 660 var, bir Rs 660 kullanıcısı olarak @killingroad benden fersah fersah bilgiye sahiptir ama benim sevdiğim, beğendiğim motorlardandır Rs 660. Ben Tuono'ya ısınamadım.
tuono racing değil tuono racing görünümlü naked sınıfındadır. Hayır yani görsel olarak hiç mi görmediniz tuonoyu yorum yapmak için yorum yapmayın.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,258
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
@tommygun "yorum yapmak için yorum yapıp" astronot ağbimizi niye kızdırdın?
Tuana tam "cıs cıbıldak" olmasa da "cıbıldak" sınıfındaymış işte. Yalan mı? :rolleyes:
4uoa7is.jpg
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
tuono racing değil tuono racing görünümlü naked sınıfındadır. Hayır yani görsel olarak hiç mi görmediniz tuonoyu yorum yapmak için yorum yapmayın.
Al bak, Aprilia'nın kendisi Tuono'ya "naked" diyor. Sen tabi karenajı olan her motora "reyzink" diyorsan o başka. İstediğim konu başlığına da yorum yaparım.

 
Katılım
21 Eki 2022
Mesajlar
136
Al bak, Aprilia'nın kendisi Tuono'ya "naked" diyor. Sen tabi karenajı olan her motora "reyzink" diyorsan o başka. İstediğim konu başlığına da yorum yaparım.

Tommy abiciğim zaten motor naked onda hemfikiriz birşeyleri kanıtlamaya gerek yok racing görünümlü naked zaten bu motorun üretimi Tuono v4 ve rs660 dan esinlenmişler.

Osm@n sana gelince fesatlık çıkarma ortalığı germe mahallenin koca karıları gibi vesvese verme insanlara
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
O fiyata o kalitede o özelliklerde motor yok. Alışana kadar düşük modda kullanırsın. Yapıştır geç. Düşünme bile.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tommy abiciğim zaten motor naked onda hemfikiriz birşeyleri kanıtlamaya gerek yok racing görünümlü naked zaten bu motorun üretimi Tuono v4 ve rs660 dan esinlenmişler.

Osm@n sana gelince fesatlık çıkarma ortalığı germe mahallenin koca karıları gibi vesvese verme insanlara
Oturuş pozisyonu daha dik, gidon yukarıda, ben o nedenle dedim. Bir de bu Tuonu'yu alan ön cama bir şeyler yapmalı.
 
Katılım
21 May 2025
Mesajlar
248
Motosikleti
Motorsuz
1.5 aydır sahibim motorun gidişi duruşu mükemmel sadece bunlarda(660 bloğu) bi egzantrik sesi mii var bişi var ona baktır alırken aklında bulunsun :) 250 likten geçip kullanabilirsin uzun yolda gaz tepkilerine alışarak çok zor bi motor değil elektronik dolu 8 kademe abs tcs / anti wheelie vs. ile dopdolu bir motor.
 
Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
1,291
Motosikleti
1190 ADV
Tuono 660 alınır mı? Svartpilen 250'den geçiş kısmını kenara koyuyorum şu an Tuono 660 / Tuono 660 Factory fiyatına bu motora yaklaşabilecek bir motor satılmıyor Türkiye'de. Bu demek değil ki rakipleri alınmaz, bir malın "daha iyi motosiklet" olması diğer motorları "kötü motor" yapmaz.

Tiger Sport 660 aynı fiyat aralığında. Kişiye göre değişmekle birlikte bazı özellikleri Tuono'dan daha iyi.
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,220
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Aprilia...

Herkesin hayal ettiği ama kimsenin almadığı harika motosiklet :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst