- Katılım
- 24 May 2009
- Mesajlar
- 104
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.
Bu iki scooter arasında karar vermekte biraz sıkıntı yaşıyorum.
Ferco Motor'un son indirimleri ile birlikte aralarında neredeyse 1000TL fark olan bu iki motor arasından hangisini tavsiye edersiniz?
Aprilia'nın,Piaggio'dan ilk görünüşte göze çarpan farklılıkları enjeksiyonlu oluşu ve 50cc fazlası.Sizce bu özellikler ekstra bir 1000TL farka değer mi?
Bir diğer seçeneğim ise,Gilera Runner SP180.Ama ikinci el olduğu için,yolda bırakır mı veya masraf açar mı gibi sorular kafamı meşgul ediyor.Bu scooter'da karşılaşılabilecek problemler nelerdir?
Bu sorularıma cevap verebilirseniz,çok mutlu olurum.
Teşekkürler.
Bu iki scooter arasında karar vermekte biraz sıkıntı yaşıyorum.
Ferco Motor'un son indirimleri ile birlikte aralarında neredeyse 1000TL fark olan bu iki motor arasından hangisini tavsiye edersiniz?
Aprilia'nın,Piaggio'dan ilk görünüşte göze çarpan farklılıkları enjeksiyonlu oluşu ve 50cc fazlası.Sizce bu özellikler ekstra bir 1000TL farka değer mi?
Bir diğer seçeneğim ise,Gilera Runner SP180.Ama ikinci el olduğu için,yolda bırakır mı veya masraf açar mı gibi sorular kafamı meşgul ediyor.Bu scooter'da karşılaşılabilecek problemler nelerdir?
Bu sorularıma cevap verebilirseniz,çok mutlu olurum.
Teşekkürler.