Aprilia Sportcity 250-Piaggio Carnaby 200.

Katılım
24 May 2009
Mesajlar
104
Merhabalar.
Bu iki scooter arasında karar vermekte biraz sıkıntı yaşıyorum.
Ferco Motor'un son indirimleri ile birlikte aralarında neredeyse 1000TL fark olan bu iki motor arasından hangisini tavsiye edersiniz?
Aprilia'nın,Piaggio'dan ilk görünüşte göze çarpan farklılıkları enjeksiyonlu oluşu ve 50cc fazlası.Sizce bu özellikler ekstra bir 1000TL farka değer mi?

Bir diğer seçeneğim ise,Gilera Runner SP180.Ama ikinci el olduğu için,yolda bırakır mı veya masraf açar mı gibi sorular kafamı meşgul ediyor.Bu scooter'da karşılaşılabilecek problemler nelerdir?

Bu sorularıma cevap verebilirseniz,çok mutlu olurum.
Teşekkürler.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Bence kesinlikle sprotcity o fiyata değer, helede bulunduğun şehirde servis sıkıntın yoksa düşünmeden alabilirsin. Bu klasmanda kışın dizlere sıcak hava üfleyen tek motor, artı performansıda tam eğlencelik.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
amannnnn kim okuyacak araştıracak sölesene bir iki bişi canım ne var bunda aaaaaa:queen::queen::queen:

kim okuyacak dediğin konuyu ben açmıştım kanka :wiinkk: eski nikim showdownking di :cat: ayrıca alacağı motoru insan araştırmazmı
en kısa bi örnek vereyim motorda hızlanması kadar durması da büyük bir etkendir ve aprilia 90 km hızda 2,7sn de duruşla limitleri zorluyor diye biliriz scooterlar arasında . .
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bu aletlere o paraları vermeyın gozunuzu seveyım gıdın motor gıbı motora binin bırakın kızlar bınsınler scooterlara:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 PM ----------

kim okuyacak dediğin konuyu ben açmıştım kanka :wiinkk: eski nikim showdownking di :cat: ayrıca alacağı motoru insan araştırmazmı
en kısa bi örnek vereyim motorda hızlanması kadar durması da büyük bir etkendir ve aprilia 90 km hızda 2,7sn de duruşla limitleri zorluyor diye biliriz scooterlar arasında . .

su aprillayı 90km ıle gıderken 2.7 sanıyede nasıl duruyormus bı yapsanıza goreyım....:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu aletlere o paraları vermeyın gozunuzu seveyım gıdın motor gıbı motora binin bırakın kızlar bınsınler scooterlara:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:27 PM ----------



su aprillayı 90km ıle gıderken 2.7 sanıyede nasıl duruyormus bı yapsanıza goreyım....:mrgreen:


gerçekten de öyle

bende alamdan önce inanmakta zorlanmıştım :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst