- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
Benimkisi 94 model Aprilia Rs50 extrema modeli
Kasa farklı yani
![]()
bu 50 cc mi şimdii :cyclopsan
başımıza taş yağacakk
Benimkisi 94 model Aprilia Rs50 extrema modeli
Kasa farklı yani
![]()
bu 50 cc mi şimdii :cyclopsan
başımıza taş yağacakk
Abi şaka gibi ya 50cc genelde mini bike lar oluodu,bu şimdi nasıl benzin yakması son hızı?
2 zamanlı herkese nasip bişey değil bence. bebeğin gibi seveceksin.
arkadaşlar hepinizin yazdığına şüphesiz saygım sonsuz ama 50cc-100cc bunlar güç değil bence makina en az 150 cc olacak görüntü tabiki önemli ama o gücü hissetmek hakimet kormak daha önemli ve güzel
saygılarımla