Aprilia RS 50

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Benimkisi 94 model Aprilia Rs50 extrema modeli :)
Kasa farklı yani

dsc00137jf3.jpg


bu 50 cc mi şimdii :cyclopsan

başımıza taş yağacakk
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Abi şaka gibi ya 50cc genelde mini bike lar oluodu,bu şimdi nasıl benzin yakması son hızı?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Abi şaka gibi ya 50cc genelde mini bike lar oluodu,bu şimdi nasıl benzin yakması son hızı?

Şimdi söyliycem birçok kişi inanmıycak ama motorla 130-140 rahat yapıyorum zorlasam 150-160 görür sanırım :p
İnanmayanlar fireblade_39 caner22 ye sorabilirer :cat:
Yakmasına gelince gpr125 yada gilera mx125r dan daha az yaktığı kesin :queen:

2 zamanlı herkese nasip bişey değil bence. bebeğin gibi seveceksin.

:) Nasıl seveyim abi kimsede yok başka açıkcası canım sıkılıyo tek takılmak
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
hocam artık kullanmıyo musun rs50'yi? en son rx motoru takmıştın yanlış mıyım?
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
16
arkadaşlar hepinizin yazdığına şüphesiz saygım sonsuz ama 50cc-100cc bunlar güç değil bence makina en az 150 cc olacak görüntü tabiki önemli ama o gücü hissetmek hakimet kormak daha önemli ve güzel
saygılarımla
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
arkadaşlar hepinizin yazdığına şüphesiz saygım sonsuz ama 50cc-100cc bunlar güç değil bence makina en az 150 cc olacak görüntü tabiki önemli ama o gücü hissetmek hakimet kormak daha önemli ve güzel
saygılarımla

hocam 2 zamanlı bunlar yani altında gayet yeterli bir güç oluyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst