Hayretler içerisinde kaldım gerçekten. Koskoca bir İtalyan devi olan Aprilla ve bu İtalyan devinin distribütörlüğünü üstlenmiş olan ve bindiğimiz birçok motoruda getiren motomax ın vurdumduymazlığı ve DD abimim belirttiği gibi olaylar yaşandıysa motomax ın magandalığına akıl sır erdiremedim. Bu üzüçü ve hayretler uyandırıcı olayı yaşayan arkadaşıma geçmiş olsun diyorum, Allah kurtarmış. Bu yazıyı okuduktan sonra nasıl gider de hayalinde Aprilla yatan arkadaşlar Aprillaya binebilir merak içerisindeyim. Bu güne kadar Aprillanın sağladığı güven bir hatası (bizim bildiğimiz), vurdumduymazlığı ve yasadışı yollarla madur olan insanlara yardım etmek yerine onlara korku salmayı yeğleyen bir firmaya distribütörlük vermesi gerçekten beni çok üzdü. Daha geçen gün Aprilla marka bir motosiklet hakkında bilgi almak isteyen bir arkadaşa "Aprillaysa düşünmeyeceksin, alıp bineceksin" demiştim. Acaba yanlış mı yapıyoruz :jocolor: ...