- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motorun bagajında ipod slotu var.
buraya ister iphone ister ipod ya da mp3 içeren herhangi bir flash bellek takınca içindekileri motorun ses sistemine yönlendiriyor ve gidondaki kontrollerle şarkılar arası geçiş yapabiliyorum.
Ipod interface sayesinde de appple music uygulamasındaki klasör ve playlist seçimleri arasında dolaşıp seçim yapabiliyorum.
Telefonum Iphone. Apple music ve itunes kullanıyorum müzik için.
Ancak her motora inip bindiğimde telefonu bagajdaki usb girişine bağlamak kullanışlı değil.
O yüzden ikinci el ucuzundan bir ipod alıp bagaja devamlı surette koyayım flash bellek olarak kullanayım istiyorum.
yalnız aklıma takılan bişey var.
Daha önce hiç ipod kullanmadım.
şimdi ben telefonuma apple musicten ya da itunestan indirdiğim müzikler otomatikman ipod'a da iner mi ?
şu cloud olayı bu işe mi yarar ?
yoksa müzik güncelleyeceğim zaman ipodu çıkarıp wifi olan bir yere götürüp indirme işlemi mi yapıcam.
ipod telefonla bluetooth ya da kişisel erişim noktasından iletişme geçiyor mu ?
bilgi veren olursa çok sevinirim.
gidip boşu boşuna ipod almayayım verimli kullanamayacaksam.
buraya ister iphone ister ipod ya da mp3 içeren herhangi bir flash bellek takınca içindekileri motorun ses sistemine yönlendiriyor ve gidondaki kontrollerle şarkılar arası geçiş yapabiliyorum.
Ipod interface sayesinde de appple music uygulamasındaki klasör ve playlist seçimleri arasında dolaşıp seçim yapabiliyorum.
Telefonum Iphone. Apple music ve itunes kullanıyorum müzik için.
Ancak her motora inip bindiğimde telefonu bagajdaki usb girişine bağlamak kullanışlı değil.
O yüzden ikinci el ucuzundan bir ipod alıp bagaja devamlı surette koyayım flash bellek olarak kullanayım istiyorum.
yalnız aklıma takılan bişey var.
Daha önce hiç ipod kullanmadım.
şimdi ben telefonuma apple musicten ya da itunestan indirdiğim müzikler otomatikman ipod'a da iner mi ?
şu cloud olayı bu işe mi yarar ?
yoksa müzik güncelleyeceğim zaman ipodu çıkarıp wifi olan bir yere götürüp indirme işlemi mi yapıcam.
ipod telefonla bluetooth ya da kişisel erişim noktasından iletişme geçiyor mu ?
bilgi veren olursa çok sevinirim.
gidip boşu boşuna ipod almayayım verimli kullanamayacaksam.