- Katılım
- 10 Nis 2012
- Mesajlar
- 285
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar resimdeki plakadan yaptırdım çok hoşuma gidiyor muğlada yaşıyorum turislik yer fazla karışmıyorlar orjinal plakayıda kıltuğun altına koydum karışan olursa gösterirm die kıl birine denk gelirsek illa motoru bağlarmı yani noluer en fazla orjinal plaka yanımda genede bağlaya bilirmi ceza yazsa kaç yazar :silent:


