- Katılım
- 6 Tem 2013
- Mesajlar
- 255
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba arkadaşlar.
http://www.motosiklet.net/forum/enduro-off-road/89475-kuba-str250-ve-apachi-xz250r-arasinda-kaldim.html
Burada motosiklet.nette bir konu da "Apachi XZ 250R bu motorun trafiğe çıkmasının yasak olduğu plaka ve ruhsat çıkmadığı hakkında şeyler yazılmış.Benim de bir arkadaşım bu motoru almak istiyor fakat bana geldi ne alaka burada gördüm ruhsat plaka çıkmıyormuş trafiğe çıkamıyor mu dedi.Bende biraz araştırdım fakat pekte birşey bulamadım.Konuda birçok kişi de trafiğe çıkamıyor diye yazmış.Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
http://www.motosiklet.net/forum/enduro-off-road/89475-kuba-str250-ve-apachi-xz250r-arasinda-kaldim.html
Burada motosiklet.nette bir konu da "Apachi XZ 250R bu motorun trafiğe çıkmasının yasak olduğu plaka ve ruhsat çıkmadığı hakkında şeyler yazılmış.Benim de bir arkadaşım bu motoru almak istiyor fakat bana geldi ne alaka burada gördüm ruhsat plaka çıkmıyormuş trafiğe çıkamıyor mu dedi.Bende biraz araştırdım fakat pekte birşey bulamadım.Konuda birçok kişi de trafiğe çıkamıyor diye yazmış.Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?