Apacheden sonra pulsar?

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Motoru ufaktan büyütmeye karar verdim.apacheden sonra pulsar memnun eder mi? Veya durumları zorlayıp cbr 250 mi düşüneyim? Ağırlıklı şehir içi kullanılacak.
 
Katılım
6 Kas 2015
Mesajlar
140
Memnun etmez mi? Kaymaklı kadayıf gibi olur.:)

İmkan varsa bir sürün derim. İçinize sinerse on numara olur.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
85
Satarken fiyatından kaybetmemesi ve çabuk satabilme acisindan bekleyip cbr250 alın derim.
 
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
86
sl 250 kadar mini minnacık şirin mi şirin şehir içi için en az naked motorlar kadar uygun bir motor ve üstüne üstlük bütün bunlara sahipken tipide muazzam tatlı bir motor görmedim ben ömrü hayatımda (honda msx 125 hariç tabi) eğer alabilirseniz kesinlikle çok hoşunuza gider ben alacaktım direkten döndüm inşallah sene sonuna artık :pr:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
pulsar kullananların %70 i apache den geçmiş ( ben dahil )

motor guzel apacheden tek farkı az daha rahat . şimdi satabilirsem nc700x düşünüyorum bakalım
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Bende aynı düşüncedeyim. Apache satıp ya 200 lüğünü veya pulsar alayım diyorum. bir yandanda gözüm xtreme max 200 de korkuyorum şehirler arası yolda 2 kişi giderken çok rüzgar yerim diye
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Cbr250 alma imkanın varsa tabii ki zorlayıp onu al. Tartışmaya gerek bile yok bu konuda.
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
6 ay en fazla bir sene sonraki halim :mrgreen:

Motoru ufaktan büyütmeye karar verdim.apacheden sonra pulsar memnun eder mi? Veya durumları zorlayıp cbr 250 mi düşüneyim? Ağırlıklı şehir içi kullanılacak.

6 ay önce drift ile başladım şimdi apacheye geçtim ama buda kesmiyor bikaç bin km yapıyım 200 lük geçiş yapıcam kısmetse :)
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
konuyu alevlendireyim.Bugün yine aklıma geldi.Cbr 250ye param yetmiyor apacheyide 3 yıldır kullanıyorum bünye değişiklik istiyor.Ne yapayım alayım mı pulsarı??

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

yukarı .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Apache 150'den pulsar ns200 e bence geçme. Bu kadar zaman sürmüşsün az daha sür birikim yap japon al.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
4 yıldan beri apache kullanıcısıyım.2015 aralıkta apacheyi satmadan pulsar aldım.Apacheden çok çok üstün bir motor orası kesin pişman olmassın yani.1000 KM yaptım ve pulsarın hızına,torkuna alışınca sıkıldım ve 8000 TL ye sattım.Şuan apache ile mutluyum az yakıyor sonuçta.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst