Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Motoru ufaktan büyütmeye karar verdim.apacheden sonra pulsar memnun eder mi? Veya durumları zorlayıp cbr 250 mi düşüneyim? Ağırlıklı şehir içi kullanılacak.
sl 250 kadar mini minnacık şirin mi şirin şehir içi için en az naked motorlar kadar uygun bir motor ve üstüne üstlük bütün bunlara sahipken tipide muazzam tatlı bir motor görmedim ben ömrü hayatımda (honda msx 125 hariç tabi) eğer alabilirseniz kesinlikle çok hoşunuza gider ben alacaktım direkten döndüm inşallah sene sonuna artık r:
Bende aynı düşüncedeyim. Apache satıp ya 200 lüğünü veya pulsar alayım diyorum. bir yandanda gözüm xtreme max 200 de korkuyorum şehirler arası yolda 2 kişi giderken çok rüzgar yerim diye
Motoru ufaktan büyütmeye karar verdim.apacheden sonra pulsar memnun eder mi? Veya durumları zorlayıp cbr 250 mi düşüneyim? Ağırlıklı şehir içi kullanılacak.
4 yıldan beri apache kullanıcısıyım.2015 aralıkta apacheyi satmadan pulsar aldım.Apacheden çok çok üstün bir motor orası kesin pişman olmassın yani.1000 KM yaptım ve pulsarın hızına,torkuna alışınca sıkıldım ve 8000 TL ye sattım.Şuan apache ile mutluyum az yakıyor sonuçta.