APACHE160RTR & CBR125 mi?

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
hangisi iyidir her yönder karşılaştıracak olursak (performans konfor...

konuyu yanliş yere açmışım yaw moderatör arkadaşlar kusura bakmayın bi taşırsanız sevinirim veya ben morsiklet kıyaslama kısmına konuyu açıyım tekrardan....
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
şubatta gelecek olanAPACHE160RTR&CBR125mi??**?**

vazgeçtim 160RTRdan ;APACHE150&CBR125???
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
bu sorunun yanıtını vermek için daha çok erken olduğunu düşünüyorum.Rtr160 daha piyasaya çıkmadı ve kullanıcısı doğal olarak yok,sorunları var mı yok mu performansı iki video izleyip anlaşılmaz.Anlaşılsaydı şuan herkes kanuni kullanırdı nedemek istediğimi anlayan anladı.Doğal olarak şu an herkes cbr der çünkü karşılaştırma yapmak için ortada 2 ürün olması lazım ee şuan bir ürün var.Bence bu soru rtr160 piyasaya çıkana kadar muallakta kalır,yazanlarda işkembe muhabettine dallar.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
Apache150&cbr125

Apache150&cbr125????????????????????????????******??????????***
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
abi ben bu videoları kaç kere izledimmmmm....genede sağolasın fakat bu iki makineyide kullanan kişilerden yarom bekkliyorum
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
görüntü ve performans değerleri teorik olarak çok iyi malzeme kalıtesi ve genel performansı ancak kullanılmaya başlanınca öğrenebiliriz

hyosung alıp hüsrana uğrayan ( uğradığını söyleyen pişman olan ) bir çok insan var

tvs çinmallarından ve hyosungun bu gölgesinden nasıl kurtulur bilemem ama uzun vadede kalitesini ıspatlamamış olması oldukca buyuk bir dezavantaj
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Benzer konularda 40 adet başlık açma eğiliminizden ötürü üçüncü başlığınızda farkedip birleştirdim :p Lütfen 40'ı zorlamayalım aksi takdirde en zayıf halka seçileceksiniz :p
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
hehe baktım birini yanlış yere açmışım biri ne baktım gelmeyen motorla ilgili açmışım en son tutturdum birleştirdiğiniçin teşekkür ederim Prometheus abi:p:queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kim yaparsa yapsın olayın içinde hakkını verme ve kalite varsa iyi ortaya çıkar hintli de yapsa kutuptakide yapsa iyiysede kötüysede foyası meydana çıkar
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
134
konfor olarak özellikle artçıyla birliktee(ben 180 boyundayım hangisi daha rahat acaba
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Uyarılma Sebebi: Benzer konularda 40 adet başlık açma eğiliminizden ötürü üçüncü başlığınızda farkedip birleştirdim Lütfen 40'ı zorlamayalım aksi takdirde en zayıf halka seçileceksiniz

::koop::::dalga::::lolabove..................... ::shhh::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst