- Katılım
- 21 Kas 2018
- Mesajlar
- 47
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motoruma piston sekman yeniledim yağ yakıyordu herşey sorunsuz topladım ama şu sente ayarı başıma bela oldu şimdi egzantirik milinde bi oyuk var ama ne tarafa bakacak ustaya sordum dediki ilk emme sübabı açılacak ona göre ayarladım ama şimdide sübab ayarı yapayım deyince t ye getiriyorum sübablar sıkı bidaha döndürüp getirince sübab boşlukları değişiyor sanırım sente ayarından dolayı o mildeki oyulmuş yerin nere bakması gerekiyo yardımınızı bekliyorum