apache aldım vitese geçmiyor motor zar zor geçiyor servise verdim daha 500 kmde

Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
17
daha 500 kmde motor vitese neredese kıracak şekilde basıorum öyle geçiyor anlamadım gitti niye böle
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bende de ona benzer bir şey olmuşdu, vites pedalını gövdeye yakın sıkmışlar, orda sıkışıyormuş, biraz açığa alınca düzeldi.
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
17
hadi ya vala sinir oldum daha yeni aldım motoru aynıdı vitesler hep ayağımda mantar çıktı değiştirmekden
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Montaj ya da fabrikasyon problemi olmadıkça Apache vitesleri en rahat commuter'lardandır, o konuda rahat olabilirsin.
Zaten "0" almışsın, halledilir takma kafana.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
eğer dururken yaşıyorsan bu problemı motoru bıraz ılerı ıttırerek geçir vitese :)
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
267
bu kilometrelerde olabilecek bişey , yağ değişiminde kaliteli yağ kullanırsan bu sorunu bi daha yaşamazsın
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
17
vala km 500ü geçti yağda shelin yağıla değiştirdim dururken neyse de 2ye 3 e geçerken de aynı bence montajda sıkıntı var adam da dedi açıp bakacağız ancak dedi yoksa arkadaşımın kırmızı apachesi var 4000 kmde yağ gibi geçio bi de ücret isterlerse bak olaya aldığımdan beri ne çektim ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst