Antalya'dan sevgiler :}

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2010
Mesajlar
0
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar uzun zamandır forumlarınızı takip ediyorum ama hep pasif kalmıştım :( Bugün dedimki aktif olmak lazım...Antalyada yaşıyorum..Kymco Ck125 kullanıcısıyım...20 Yaşındayım..Aranızda olmaktan çok mutluyum..Saygılar
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
hoşgeldin dostum, isim Şafak galiba:) ben de Emin manavgattan. Memnun oldum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2010
Mesajlar
0
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meraba emin,7 yıl Manavgatta yaşadım bende...Hala ark.larım var.Bende memnun oldum...
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
7
Merhabalar nickimi değiştiremedim ama yeni bi üyelik aldım...Uzun zaman önce açtığım bi nickti işte gençlik :) Anlayışınız ve iyimser tavrınız için teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst