- Katılım
- 19 Kas 2006
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar.gördüğünüz üzere foruma yeni üye oldum.umarım güzel paylaşımlarımız olur.
bu arada benim motorsikletim hussar.ve ben bunu komple boyatmayı düşünüyorum.bana renk olarak alternatif fotolar resimler vs.vs... önerebillirmisiniz?veya çeşitli renklerde hussar resimleri içeren bir site varmı bildiğiniz?
ilgileriniz için şimdiden teşekkürler. :wiinkk:
bu arada benim motorsikletim hussar.ve ben bunu komple boyatmayı düşünüyorum.bana renk olarak alternatif fotolar resimler vs.vs... önerebillirmisiniz?veya çeşitli renklerde hussar resimleri içeren bir site varmı bildiğiniz?
ilgileriniz için şimdiden teşekkürler. :wiinkk: