C ceyar07 Katılım 20 May 2015 Mesajlar 1 20 May 2015 Konu Yazar #1 yasım 29 7 yıl sonra tekrardan motora kavaakı 250 sl ile basladım herkeze selamlar
Mitoqondri Katılım 26 Haz 2014 Mesajlar 1,319 20 May 2015 #2 Merhabalar hoşgeldiniz.. Hayırlı uğurlu olsun..
YBRMANİA Katılım 18 Kas 2011 Mesajlar 702 20 May 2015 #3 merhabalar bende antalyadan bende bir kawacıyım buluşup tanışmak isterim birazda gazlamak
B Brock07 Katılım 4 Nis 2014 Mesajlar 354 20 May 2015 #4 hayırlı olsun güzel tercih dikkatli gazlayın
chcts1 Katılım 21 Nis 2014 Mesajlar 246 Motosikleti gts 300 21 May 2015 #6 neden ara verdin o kadar ya :silent: